کد خبر : 30111
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 - 11:12
-

چه کسی برای وحید شمسایی فرش قرمز پهن کرد؟

چه کسی برای وحید شمسایی فرش قرمز پهن کرد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هنوز ۲۴ ساعت از پاسخ نهایی «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران به کمیته فوتسال نگذشته بود که سیدرضا افتخاری، رئیس این کمیته اعلام کرد وحید شمسایی به جای خسوس و البته به صورت موقت سرمربی تیم ملی خواهد بود: « پس از اینکه خسوس بطور کتبی اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هنوز ۲۴ ساعت از پاسخ نهایی «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران به کمیته فوتسال نگذشته بود که سیدرضا افتخاری، رئیس این کمیته اعلام کرد وحید شمسایی به جای خسوس و البته به صورت موقت سرمربی تیم ملی خواهد بود: « پس از اینکه خسوس بطور کتبی اعلام کرد که نمی‌تواند برای ادامه همکاری به ایران بازگردد جهت اینکه وقفه ای در برنامه های تیم ملی ایجاد نشود تصمیم گرفتیم یک نفر را بطور موقت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.»

افتخاری حتی در صحبت‌هایش گفت که این انتخاب را با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هماهنگ کرده است و نشستی را با شمسایی در وزارت ورزش داشته است.

موضوعی که البته کفاشیان یک روز بعد آن را تکذیب کرد و گفت: «صحبت در مورد فرد خاصی نشده است. روال این بود که خسوس برگردد و تمدید قرارداد کند اما این اتفاق نیفتاد و فعلا دستیاران وی عهده‌دار هدایت تیم ملی هستند … شمسایی هم می‌تواند جزو گزینه‌های سرمربیگری باشد.»

پیش از این هم عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفته بود که کمیته فوتسال گزینه‌هایش را به کمیته فنی معرفی کرده و تصمیم گیری درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتسال در این کمیته صورت خواهد گرفت. دلخوری ترابیان از نحوه انتخاب شمسایی در صحبت‌هایی که او داشته به خوبی مشخص است: « تصمیمات موقتی تازگی ندارد و این تصمیمات زیاد گرفته شده است. همه چیز موقتی بوده و حالا هم یک سرمربی موقتی تازه دیگر انتخاب شده است که من در مورد این موضوع صحبتی ندارم.»

با کنار هم گذاشتن این اتفاقات و مخالفت‌های ترابیان و کفاشیان این سئوال پیش می‌آید که چه فرد یا افرادی به صورت مستقلانه دست به انتخاب وحید شمسایی زده و از وی خواسته‌اند ترکیبی از تیم تاسیسات و تیم ملی فوتسال را به پرتغال اعزام کند؛ بدون آنکه کمیته فنی در جریان آن قرار بگیرد و یا درباره آن نظر بدهد.

برگزاری نشست افتخاری با شمسایی در وزارت ورزش و همچنین شایعات چند روز گذشته مبنی برمذاکره مخفیانه بعضی از مسئولان وزارت ورزش با شمسایی می‌تواند کدهایی را از نحوه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در اختیار قرار بدهد؛ بخصوص اینکه وزارت ورزش دیگر نمی‌خواهد تجربه کارلوس کی‌روش را در رشته‌های دیگر تکرار کند. تکذیب خبر انتخاب شمسایی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال هم که از دخالت‌های وزارت ورزش در این انتخاب‌ها دل خوشی ندارد، خود نشان دهنده جریانات خاصی است.

وحید شمسایی هفته گذشته گفته بود «تا برایم فرش قرمز پهن نکنند به تیم ملی نمی‌آیم.» حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی واقعا برای شمسایی فرش قرمز پهن کرده که او در شرایط حساسی که تیمش را باید برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده کند، برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کرده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي رضا باقري ماهشهر جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

ما این خبر رو میدونیم و به اقای افتخاری هشدار میدیم که تا اخر از وحید شمسایی دفاع کنه و مثل کوه بشتش ایستادیم اقا وحید ما هستیم تا شما هستی

علي رضا باقري ماهشهر جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

ما تا اخر هر بشت سر شما هستیم وحید جان از افتخاری هم میخوایم بشت سر شما تا اخر بایسته و از اجنبی ها دفاع نکنه فرش قرمز برازنده شما هستش به کوری جشم خیلیا

ناشناس جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

خوب معلومه دیگه خودش برای خودش فرش پهن میکنه دیگه !!!خودش میگه مربی شدم بعدش میگه نشدم !!! گیج شده بنده خدا!!!