کد خبر : 30210
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 13:49
-

برگزاری جلسه هماهنگی رقابت های جام باشگاههای آسیا

برگزاری جلسه هماهنگی رقابت های جام باشگاههای آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هماهنگی رقابت های جام باشگاههای فوتسال آسیا امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد. جلسه هماهنگی برای میزبانی هرچه بهتر استان اصفهان در رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا با حضور کفاشیان، دکتراسدی، ترابیان، افتخاری، ابرقویی نژاد و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت توسعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هماهنگی رقابت های جام باشگاههای فوتسال آسیا امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.
جلسه هماهنگی برای میزبانی هرچه بهتر استان اصفهان در رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا با حضور کفاشیان، دکتراسدی، ترابیان، افتخاری، ابرقویی نژاد و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و درباره فعالیت های صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کردند.
با توجه به مقررات AFC ، تجهیزات ورزشگاه، امکانات تمرین و مسابقه به عهده میزبان است.
در این نشست درخصوص آماده شدن سالن ۲۵ آبان بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا زمان باقی مانده نواقص برطرف شود. طبق مقررات AFC سالن مسابقات باید مجهز به ۴ رختکن، امکانات دبیرخانه از قبیل اینترنت، اتاق خبرنگاران و اتاق پزشکی مجهز باشد.
این رقابت ها از نهم مرداد با حضور ۱۲ تیم در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
مسئولان و بازرسان AFC بیستم خرداد وارد اصفهان خواهند شد و از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات بازدید می کنند و سپس قرعه کشی رقابتها را انجام خواهند داد.
سالن های پیروزی، مخابرات و آبفا برای تمرینات تیم ها و محل اسکان نمایندگان AFC در هتل عباسی و تیم ها در هتل های کوثر و آسمان در نظر گرفته شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.