کد خبر : 30227
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 15:17
دسته‌بندی نشده
-

دوشنبه؛ روز سرنوشت برای گیتی پسند

دوشنبه؛ روز سرنوشت برای گیتی پسند
محمدحسين عراقي زاده در خصوص آخرين وضعيت باشگاه گيتي پسند و صحبت‌هايي كه مبني بر عدم تيم‌داري اين باشگاه در فوتسال شنيده مي‌شود گفت: ان‌شالله تا دوشنبه همه چيز مشخص مي‌شود. ما منتظر برگزاري جلسه هيات مديره هستيم و به دنبال آن شرايط باشگاه براي تيم‌داري اعلام مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده در خصوص آخرین وضعیت باشگاه گیتی پسند و صحبت‌هایی که مبنی بر عدم تیم‌داری این باشگاه در فوتسال شنیده می‌شود گفت: ان‌شالله تا دوشنبه همه چیز مشخص می‌شود. ما منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره هستیم و به دنبال آن شرایط باشگاه برای تیم‌داری اعلام می‌شود.
وی در مورد اینکه آیا ممکن است مشکلات مالی مانع از ادامه فعالیت گیتی پسند در فوتسال شود بیان کرد: بحث مشکلات مالی مطرح نیست. در ابتدای هر سال بودجه مورد نیاز به هیات مدیره اعلام می‌شود و هیات مدیره است که به دنبال بررسی‌های لازم بودجه مورد نیاز را تصویب می‌کند. تا زمانی که جلسه هیات مدیره برگزار نشود نمی‌توانیم پاسخ روشنی در این خصوص بدهیم.
عراقی زاده در مورد وضعیت تیم فوتبال گیتی پسند نیز گفت: تیم فوتبال نیز شرایط مشابه فوتسال را دارد و به زودی مشخص می‌شود ادامه فعالیت در این رشته به چه شکل خواهد بود.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد بازیکنانی که از تیم فوتسال گیتی پسند جدا شده اند گفت: تا کنون افشین کاظمی رضایت نامه خود را دریافت کرده و به دنبال عدم توافق بین این بازیکن و باشگاه او از تیم جدا شد.
وی افزود: سپهر محمدی نیز تا پایان سال ۹۳ با ما قرارداد داشته و این قرارداد به پایان رسیده است، او اکنون بازیکن آزاد است و می‌تواند تیم داخلی یا خارجی خود را انتخاب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

كارمند باشگاه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

سلام،تیم داری که میکنیم در این شکی نیست و دراینکه اقای عراقی زاده هم عشق مصاحبه هستندشکی نیست ،اینو همه میدونند.و مطمئن باشید اینهاهمه حرفهای اقای طاهری هست که توسط اقای عراقی زاده زده میشوید،در باب انتخاب مربی هم باید اینو یادمون نره مخصوصاً شما اقای طاهری، روی صحبتم با شماست،یادتون علی افضل بعد از اینکه از گیتی جدا شد چه مصاحبه ای کرد؟یادتون هست یا من با سند واستون بگم؟گفت تمام عوامل باشگارو من خودم اوردم سر کار و به اینجا رسوندم،اینو یادت نره،این اقا چشم و رو نداره،الان چون بهش تیم نمیدند همه جوره،،،،،،،…..ولی بعدشو ببین،بچه ها هم که باهاش خوب نیستند،اشتباه نکن اقای طاهری،ازموده را ازمودن خطاست،اشتباه اول تجربه میشه ولی اشتباه دوم حماقت البته دور از جون شما

نام ... شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

جناب اقای کارمند باشگاه شما بهتره ب کارهای کارمندی خودتان رسیدگی کنید وکارهای تیم داری را ب کاربلدها مثل جناب اقای طاهری وسلطان فوتسال ایرانو اصفهان و پرافتخارترین سرمربی فوتسال اقای علی افضل بسپارید.
تموم فوتسال دوستان اصفهانی سرمربی گری اقای علی افضل رابزرگترین افتخار گیتی پسند و اصفهان میدانیم و خواهشمند هستیم مسوولین این تیم اصلا توجهی ب صحبت های افراد سودجو نکنند

هوادار گیتی پسند شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

جناب اقای کارمند باشگاه شما بهتره ب کارهای اداری خودتان رسیدگی کنید وکارهای تیم داری را ب کار بلدها مثل جناب طاهری وسلطان فوتسال اقای علی افضل بسپارید تا تیمی قهرمان داشته باشیم همه ی فوتسال دوستان میدانند اقای علی افضل پرافتخارترین مربی اصفهان میباشد وتمام ما اصفهانی های فوتسال دوست عاشق سرمربی گری علی افضل برای تیم گیتی پسند هستیم تا اقای علی افضل افتاخاراتی بیشتر برای این تیم بیاورد.
خواهشمندیم مسوولین توجهی ب صحبت های افراد سودجو نکنند

نام ... یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

عامل اصلی قضایای تبانی و کسی که بیشترین سود را از تبانی فوتسال ایران برد و آن زمان هم کسی به او کاری نداشت و بعد هم به عنوان نماینده جعلی ایران د آسیا حضور پیدا کرد و بعد هم با دعوا و فحش جدا شد و سال بعد هم بوسیله عامل نفوذی خودش مانع قهرمانی گیتی پسند شد!!