کد خبر : 30150
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 10:53
-

ناظم الشریعه این هفته سرمربی مس می شود

ناظم الشریعه این هفته سرمربی مس می شود
شنیده می شود کار ناظم الشریعه برای هدایت مس تمام شده و این مربی این هفته به عنوان سرمربی جدید مسی ها انتخاب می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی با بیان اینکه علی افضل و محمد ناظم الشریعه گزینه‌های سرمربیگری باشگاه مس سونگون هستند، گفت: یکشنبه یا نهایتا دوشنبه گزینه مدنظر برای تیم فوتسال را انتخاب می کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال مس سونگون درباره انتخاب سرمربی تیمش برای حضور در فصل بعد لیگ برتر، اظهار کرد: علی افضل و محمد ناظم الشریعه گزینه‌های سرمربیگری تیم ما هستند که تا روز دوشنبه با نظر هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه گزینه موردنظر را انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: با هر دو مربی صحبت کرده‌ایم و آنها هم طبق هدف‌گذاریهای باشگاه برنامه‌های خود را به ما ارائه کرده‌اند. یک تیم فنی خوب با عضویت حسین شمس مربی مناسبی برای تیم فوتسال مس سونگون را انتخاب می‌کند.

نجفی درباره صحبت‌های ناظم الشریعه که گفته بود ابتدا باید تکلیف تیم ملی مشخص شود و سپس باشگاه فصل بعدش را انتخاب کند، تاکید کرد: قبلا صحبت‌هایی مبنی بر اینکه مربیان تیم ملی نمی‌توانند در باشگاه‌ها فعالیت کنند انجام شد اما به تصویب نرسید. تیم ملی به سختی به مربیانش حقوق می دهد، بنابراین مربیان با عقد قرارداد با باشگاه‌ها مبلغی را هم به دست می آورند.

مدیرعامل مس سونگون با بیان اینکه شمس با میل و علاقه شخصی خودش مربیگری نکرد، گفت: حسین شمس پدر فوتسال ایران است و طبق نظر خودش مربیگری نکرد. او مشاور فنی مدیرعامل است و همچنان که عضو کمیته فنی باشگاه است، در انتخاب مربیان هم به ما کمک می‌کند.

نجفی با اشاره به هدف گذاری باشگاه برای فصل پیش‌روی لیگ برتر، اظهار کرد: هدف باشگاه برای حضور در رتبه‌های بالاتر از جایگاه فصل قبل است و برای این کار هم تدابیر لازم را مدنظر داریم. هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌ایم و منتظر انتخاب سرمربی هستیم. احتمالا از دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری تمرینات مس برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شنیده می شود کار ناظم الشریعه برای هدایت مس تمام شده و این مربی این هفته به عنوان سرمربی جدید مسی ها انتخاب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

اهوازیها از این شانسها ندارند
مثل بختک افتاده رو سایه تیم حفاری
اون ۲ سالی هم که نتیجه گرفت حاصل زحمات و تلاش آقای سید مهدی ابطحی بود
وگرنه مربیی که ۲ روز قبل از بازی می امد چکار می توانست برای تیم انجام دهد؟
( صد البته بعد از بازی هم بلافاصله عازم شیراز میشد)

یعقوبی تبریز شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

هر کسی ۱ لیاقتی داره ، شما اهوازیها لیاقتتون همون پایین هاست ، اقای ابطحی هم مربی خوبیه مبارکتون باشه ، اخر فصل میبینمتون ، البته اگر تیم داشته باشید

یعقوبی تبریز شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

هر کسی ۱ لیاقتی داره ، شما اهوازیها لیاقتتون همون پایین هاست ، اقایج ابطحی هم مربی خوبیه مبارکتون باشه ، اخر فصل میبینمتون ، البته اگر تیم داشته باشید

نام ... یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۹

انشالاه به امید پروردگار خدا اززبونتون بشنوه واقعا میره مس وفکرکنم چون مس باشگاه پولداریه یه هواپیما چارترمیکنن اختصاصی که اول هفته وآخرهفته بره شیرازو برگرده هورررررررررررررررررررا

نام ... یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

یادتون باشه هرجا مهران عالیقدربره ناظم الشریعه هم میره آخه اونکه فقط براش بازی هارو درمیاره&&&&&&&