کد خبر : 30174
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 11:18
-

وضعیت شمسایی برای حضور در تیم ملی امروز مشخص می شود

وضعیت شمسایی برای حضور در تیم ملی امروز مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی برادر وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت سرمربیگری برادرش در تیم ملی فوتسال و اینکه آیا کمیته فوتسال با شرط وحید شمسایی موافقت کرده است یا خیر، اظهار کرد: امروز وضعیت وحید مشخص خواهد شد چون قرار است تمرین تیم ملی از فردا آغاز شود و برنامه‌های این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی برادر وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت سرمربیگری برادرش در تیم ملی فوتسال و اینکه آیا کمیته فوتسال با شرط وحید شمسایی موافقت کرده است یا خیر، اظهار کرد: امروز وضعیت وحید مشخص خواهد شد چون قرار است تمرین تیم ملی از فردا آغاز شود و برنامه‌های این تیم تاخیر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه «سرمربی موقت» در دنیا وجود ندارد، گفت: اگر قرار است که وحید شمسایی آزمایش شود، این اتفاق در جام باشگاه های آسیا رخ می‌دهد؛ چه نیازی بود که دیگر بگویند برو و در تیم ملی امتحان پس بده.

مربی تیم تاسیسات  دریایی خاطرنشان کرد: این مسئله برای سرمربی استرس ایجاد می‌کند. در هر صورت درخواست وحید منطقی و اصولی بوده است. حالا امروز یا با درخواستش موافقت می‌شود و او سرمربی تیم ملی خواهد شد و یا اینکه درخواستش را نمی‌پذیرند.

شمسایی در پایان درباره وضعیت تیم تاسیسات هم تصریح کرد: تمرینات ما از این هفته سنگین تر خواهد شد و حدود ۱۵ جلسه فشرده بدنسازی خواهیم داشت. بعد از آن تمرینات به حالت عادی بر می‌گردد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.