کد خبر : 30193
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 11:53
-

گواهینامه دوره پیشرفته ؛مجوز مربیگری در لیگ

گواهینامه دوره پیشرفته ؛مجوز مربیگری در لیگ
با موافقت کمیته آموزش دارندگان مدرک مربیگری پیشرفته فوتسال مجوز مربیگری در لیگ برتر را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره پیشرفته مربیگری فوتسال با حضور«خوزه ونانسیو لوپز» سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا در مشهد مقدس برگزار شد.
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از برگزاری این کلاس به عنوان یک حرکت رو به جلو در فوتسال کشور نام برد و گفت: تمام تلاش کمیته آموزش رساندن مربیان ایرانی به قله دانش مربیگری است تا آن را به بازیکنان ایرانی منتقل و زمینه رشد هر چه بیشتر جوانان ورزشکار این مرز و بوم را فراهم نمایند.

احسانی با تقدیر از باشگاه فرهنگی ورزشی اقتدار نوین فردوسی در حمایت از حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا در مشهد بیان کرد: حضور بخش خصوصی در زمینه آموزش فرصتی مغتنم برای فدراسیون است.

وی ادامه داد: اقدام حامی مالی این کلاس با تمامی شرایطی که پیش پایش قرار داشت قابل توجه است زیرا در تمام دنیا سیاست اسپانسرها برای ورود به ورزش تنها برد-برد است و لذا این حسن نیت خراسانی ها قابل احترام است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون نیزگفت: اقدامی که بیش از همه برای من ارزشمند است حضور در جمع خانواده فوتسال کشور است که از سرتاسر ایران به مشهد مقدس آمدند تا دانش خود را ارتقاء دهند.

ترابیان تأکید کرد: حضور ونانسیو به عنوان یک مربی علمی در مشهد بزرگترین رخداد فوتسال خراسان و ایران است که به طور حتم سطح و کلاس فوتسال ایران را چندین پله ارتقاء خواهد داد.

گفتنی است با درخواست حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی ایران و دستیار ونانسیو در این دوره و همچنین مؤافقت دکتر احسانی، شرکت کنندگان در این کلاس از اولویت ثبت نام برای شرکت در دوره مربیگری سطح یک و دریافت مدرک لازم برای نشستن بر روی نیمکت برخوردار شدند.

دوره مربیگری پیشرفته فوتسال از روز گذشته با حضور ۱۰۰شرکت کننده از سراسر ایران در مشهد مقدس آغاز و تا فردا ادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.