کد خبر : 30277
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 8:54
-

صعود پسکارا و کواس فوتسال به فینال سری آ

صعود پسکارا و کواس فوتسال به فینال سری آ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ بازی نخست از مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لالیگا اسپانیا با پیروزی میزبانان به پایان رسید. در شب نخست این مرحله بارسلونا موفق شد میهمان قدرتمند خود ال‌پوزو مورسیا را ۵ بر ۲ شکست دهد. در این بازی فرائو (۳ گل)٬ لین و سرخیو لوزانو برای بارسا گل‌زنی کردند. گل‌های مورسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ بازی نخست از مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لالیگا اسپانیا با پیروزی میزبانان به پایان رسید. در شب نخست این مرحله بارسلونا موفق شد میهمان قدرتمند خود ال‌پوزو مورسیا را ۵ بر ۲ شکست دهد. در این بازی فرائو (۳ گل)٬ لین و سرخیو لوزانو برای بارسا گل‌زنی کردند. گل‌های مورسیا نیز توسط آدری و میگوئلین به ثمر رسید. در دیگر بازی این مرحله نیز اینتر موویستار ۶ بر ۲ حریف نه چندان قدرتمند خود پالما را در هم کوبید. برای اینتر در این بازی ریکاردینیئو (۲ گل)٬ رافائل٬ اورتیز٬ دنیل و ریویلوز گل‌زنی کردند. ودیلو و بورنو تافی نیز گل‌زنان پالما در این دیدار بودند.

نتایج بازی نخست نیمه‌نهایی:

* بارسلونا ۵ – ال‌پوزو مورسیا ۲

* اینتر موویستار ۶ – پالما ۲

در لیگ ایتالیا نیز دو تیم پسکارا رو کوآس فوتسال موفق به صعود به دیدار نهایی شدند. در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی سری آ پسکارا موفق شد ۷ بر ۳ آکوا اند اسپونه را در خانه خود مغلوب کند و به دلیل تساوی در خانه حریف به فینال صعود کند. در دیدار این مرحله لوپراس ۷ بر ۳ کوآس فوتسال را در دیدار دوم مغلوب کرد تا تکلیف صعود در دیدار سوم مشخص شود. در بازی سوم این کوآس فوتسال بود که موفق شد میزبانش را ۵ بر ۳ مغلوب کند و به عنوان دومین تیم به فینال مسابقات صعود کند.

بدین ترتیب از بین دو تیم پسکارا و کوآس فوتسال هر تیمی موفق به پیروزی در ۳ بازی از مجموع ۵ بازی فینال شود جام قهرمانی لیگ فوتسال سری آ فصل ۱۵-۲۰۱۴ بالای سر خواهد برد.

نتایج بازی دوم نیمه‌نهایی:

* پسکارا ۷ – آکوا اند اسپونه ۳ (صعود پسکارا)

* لوپراس ۷ – کوآس فوتسال ۳

نتیجه بازی سوم نیمه‌نهایی:

* لوپراس ۳ – کوآس فوتسال ۵ (صعود کوآس فوتسال)

برنامه دیدارهای نهایی:

* بازی نخست ۲۸ می (۷ خرداد)

* بازی دوم ۳ جون (۱۳ خرداد)

* بازی سوم ۵ جون (۱۵ خرداد)

* بازی چهارم ۱۱ جون (۲۱ خرداد)

* بازی پنجم ۱۳ جون (۲۳ خرداد)

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.