کد خبر : 30478
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 10:24
-

شمس: امیدوارم روزی فوتسال از زیر ننگ فدراسیون خارج شود!

شمس: امیدوارم روزی فوتسال از زیر ننگ فدراسیون خارج شود!
سرمربی سابق تیم فوتسال ایران گفت: امیدوارم روزی از ننگ فدراسیون فوتبال خارج شویم و فوتسال مستقل شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس دانش‌افزایی فوتسال با حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر ۱۶ میلیون نفر فوتسالیست ثبت شده در کشور داریم ولی نمی‌دانم چرا مسئولین فدراسیون هیچ توجه‌ای به این علاقه‌مندان دارند.

وی گفت: امیدوارم روزی از ننگ فدراسیون فوتبال خارج شویم و بتوانیم به صورت مستقل فوتسال را به تمام کسانی که خبره در این رشته هستند واگذار کنیم. چطور امکانش هست ۱۶ میلیون فوتسالیست داشته باشیم ولی هیچ حمایتی از این رشته پراقبال نمی‌شود؟ امیدوام روزی مسئولین به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.

وی درباره دوره دانش‌افزایی مربیان فوتسال با حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار کرد: در این دوره هر چه از شروع کلاس‌ها می‌گذشت مطالب جدیدتری از خوزه ونانسیو لوپز دریافت می‌کردیم و با اطلاعات فنی این مدرس بزرگ این اطلاعات به خوبی آموزش داده شد.

وی گفت: تاکنون چنین دوره قوی در سطح کشورمان شاهد نبودیم ولی می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که انقلاب جدیدی در فوتسال کشور رقم خواهد خورد و نتایج این دوره از کلاس در ۱۰ سال آینده قابل مشاهده خواهد بود. تاکنون در ایران چنین دوره‌ای برگزار نشده بود و کسانی که می‌توانستند در این دوره حضور داشته باشند اما شرکت نکردند، فرصت بزرگی را از دست دادند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با ابراز خوشحالی از حضور ونانسیو لوپز در ایران اظهار کرد: حضور چنین مدرس بزرگی در ایران باعث افتخار ماست و امیدواریم این فرد بزرگ روزی سرمربی فوتسال کشورمان باشد اما اگر این اتفاق هم به دلیل بحث مالی نیافتد امیدوارم همواره چنین دوره‌هایی با حضور این مدرس بزرگ برگزار شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

جونم شمس
افتخار ایران

امید دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

زنده باد حسین شمس.اعتبار و افتخار فوتسال ایران

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

زنده باد حسین شمس