کد خبر : 30481
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 11:32
-

مقاومت نه بازیکن دارد و نه حامی مالی

مقاومت نه بازیکن دارد و نه حامی مالی
لیگ برتر فوتسال کشور از اواسط تیرماه آغاز خواهد شد و این در حالی است که تیم مقاومت ، نماینده استان البرز در این رقابت ها با مشکلات عدیده ای مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۱۹ تیرماه سال جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور آغاز می شود وهمه تیم ها از مدت ها قبل با مشخص کردن نفرات و آغاز تمرینات در حال تقویت و حضوری پر قدرت در لیگ هستند.
اما تیم فوتسال مقاومت البرز که سال گذشته به دلیل برخی کم کاری ها در واپسین دقایق تصمیم به حضور در لیگ گرفت، به دلیل مشکلات مالی موجود شرایط نامناسبی را متحمل شد و اگر تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی جوان این تیم در هفته های پایانی نبود، امروز استان البرز نماینده ای در لیگ برتر نداشت.
مدیران مقاومت که پس از ماندن در لیگ برتر خبراز رسیدن روزهای خوب برای نماینده استان داده و برنامه های مدونی لیست کردند در فاصله پنجاه روز به آغاز رقابت ها، موفق به اجرای برنامه های بیان کرده نشدند که این موضوع جامعه فوتسال استان را نگران کرده است!
مشخص نبودن کادر فنی تیم، رفتن اغلب بازیکنان فصل گذشته ، عدم جذب بازیکنان جدید و مشخص نبودن حامیان مالی این تیم در روزهای منتهی به آغاز رقابتها پیامدهایی نامناسبی برای مقاومت خواهد داشت که امیدواریم در فرصت باقی مانده با برنامه ریزی مناسب تر روزهای به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته را خلق کنند.
با توجه به نظامی بودن باشگاه مقاومت ، برای فصل جدید بیش از ۸۰ درصد بازیکنان این تیم با پایان دوران خدمت مقدس سربازی جدا شده اند ، و این در حالی است که مدیران این مجموعه هنوز موفق به جذب بازیکنان جدید برای جایگزینی این نفرات نکرده اند.
مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: تمرینات تیم مقاومت از روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه انقلاب اسلامی باغستان کرج به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
محمد خالقی در خصوص جذب بازیکنان جدید ، گفت: در چند روز اخیر از بازیکنان سرباز تست هایی گرفته شد اما تا به امروز بازیکنی به صورت رسمی به تیم مقاومت ملحق نشده است و تلاش می کنیم این مهم به زودی انجام بگیرد.
وی ادامه داد: با چند بازیکن لیگ یک و لیگ برتری صحبت هایی انجام داده ایم اما تا مشخص نشدن وضعیت قراردادها نمی توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم.
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: تا پایان هفته تکلیف کادر فنی تیم فوتسال مقاومت البرز نیز مشخص خواهد شد.
خالقی با اشاره به صحبت های انجام شده با شهرداری برای حمایت از این تیم گفت: هنوز توافق انجام نشده است ، رایزنی هایی با شورای شهر کرج برای حمایت از مقاومت انجام شده اما هنوز موافقت نشده است.
وی یادآور شد: به هیچ عنوان اتفاقات فصل گذشته برای تیم فوتسال مقاومت تکرار نخواهد شد و روزهای به مراتب بهتری در رقابتهای لیگ برتر تجربه خواهیم کرد ، تلاش می کنیم در فصل جدید رتبه بهتری نیز کسب کنیم!
تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته اول لیگ برتر ۱۹ تیرماه در اصفهان میهمان تیم قدرتمند گیتی پسند خواهد بود.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.