کد خبر : 30488
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 15:16
-

ناظم الشریعه:دیگر در بین گزینه‌های هدایت تیم مس نیستم/شمسایی توانایی هدایت تیم ملی را دارد

ناظم الشریعه:دیگر در بین گزینه‌های هدایت تیم مس نیستم/شمسایی توانایی هدایت تیم ملی را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی جدید تیم فوتسال امید با وجود قطعی نشدن حضورش در راس کادر فنی این تیم، گفت: از چهارشنبه هفته جاری استعدادیابی تیم ملی امید در ماهشهر آغاز می‌شود. محمد ناظم الشریعه با اشاره به صحبت‌های خود با افتخاری رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: دراین جلسه مقرر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی جدید تیم فوتسال امید با وجود قطعی نشدن حضورش در راس کادر فنی این تیم، گفت: از چهارشنبه هفته جاری استعدادیابی تیم ملی امید در ماهشهر آغاز می‌شود.

محمد ناظم الشریعه با اشاره به صحبت‌های خود با افتخاری رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: دراین جلسه مقرر شد که سرمربی تیم ملی امید فوتسال شوم. سرمربیگری من هنوز به تایید نرسده است و قرار بر این شد که افتخاری نامه‌ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون بزند و او هم سمت من در تیم ملی را تایید کند.

وی ادامه داد: قرارداد من باید طبق روال فدراسیون بسته شود و بعد از معرفی به افتخاری و تایید کفاشیان در جلسات کمیته فنی، حاضر می‌شوم که برنامه‌هایم را به کمیته فوتسال ابلاغ کنم.

سرمربی جدید تیم فوتسال امید تاکید کرد: البته ما منتظر نخواهیم بود و از چهار شنبه این هفته استعدادیابی برای تیم امید را در ماهشهر انجام خواهیم داد و احتمالا از ۲۰ یا ۲۱ خرداد هم اردوی تیم امید برای حضور در مسابقات آسیایی زیر ۲۱ سال برگزار می‌شود.

سرمربی پیشین تیم فوتسال حفاری اهواز با بیان اینکه تمام تمرکزش روی این تیم خواهد بود، تصریح کرد: با وجود اینکه هیچ قانونی مبنی بر عدم مربیگری مربیان ملی در باشگاه ها وجود ندارد، علاقه‌ای به کار در باشگاه ها ندارم و تمام وقتم را صرف آماده‌سازی تیم ملی می‌کنم. امیدورام از ما حمایت شود تا در تیم امید موفق باشم.

ناظم الشریعه افزود: دیگر در بین گزینه‌های هدایت تیم مس نیستم و بازیکنانی هم که از تیم حفاری جذب کرده‌اند شاید بازیکنان مدنظر من هم باشند اما با دستور من انجام نشده است. هنوز با باشگاه حفاری در تماس هستم و این تیم اولین گزینه من بود.

وی درباره موضوع احتمال سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی بزرگسالان فوتسال، اظهار کرد: او ابتدا باید روال قانونی فدراسیون را طی کند تا با قدرت در تیم ملی حضور داشته باشد. وحید شمسایی دوست من است و از افتخارات فوتسال ایران محسوب می‌شود. با دو قهرمانی در لیگ برتر به نظر برای این سمت آمده شده است. اگر ابزار لازم را به وحید بدهند، او توانایی هدایت تیم ملی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

جان بچه هات بیخیال تیم حفاری شو
بخدا هیچکس از بازیکنان حفاری چشم دیدن جنابعالی را ندارند
نمیدانم باشگاه حفاری چه گناهی مرتکب شده که این اقا دست از سر این تیم برنمیداره؟
باید به چه زبانی به شما بگویند که نمیخواهیم تو را؟؟

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

بازیکنان حفاری با نظر شما جذب باشگاه مس سونگون نشدند؟
لطفا مصاحبه اقای علیرضا صمیمی را با دقت کامل مطالعه بفرما