کد خبر : 30583
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 11:12
دسته‌بندی نشده
-

برخورد زننده افتخاری و اعضای سازمان لیگ با داور ملی فوتسال/فرزین صالح:مگر چیزی بیشتر از حقم خواسته ام؟

برخورد زننده افتخاری و اعضای سازمان لیگ با داور ملی فوتسال/فرزین صالح:مگر چیزی بیشتر از حقم خواسته ام؟
فرزین صالح داور ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از اتفاق تلخی که زندگی شخصی او را هم تحت الشعاع قرار داده می گوید.

فرزین صالح داور ملی فوتسال ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:حدود یک ماه پیش نامه ای به آقای کفاشیان دادم و در آن شرح دادم که به دلیل مشکلاتی که در کارم به وجود آمده و قسط های عقب افتاده بانک و تاخیر در زمان عروسی ام به شدت محتاج پول هستم و می خواهم بخشی از طلب ۸ میلیونی ام را از فدراسیون بگیرم.آقای کفاشیان این نامه را به آقای طباطبایی مسئول مالی فدراسیون دادند و ایشان هم نامه را به آقای ایمانزاده مسئول مالی کمیته فوتسال داد و قرار شد که ۴ میلیون از طلبم راپرداخت کنند.چکی برای من صادر شد اما در مراحل وصول اعلام کردند که آقای افتخاری جلوی چک را گرفتند.وقتی پیش ایشان رفتم گفتند که من این کار را نکردم.دوباره پیش آقای ایمان زاده رفتم و ایشان نامه ای که آقای افتخاری زده بودند را نشان داند که چک من پاس نشود.دوباره پیش ایشان رفتم که در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ بودند.آقای طاهری مدیرعامل گیتی پسند با لحن زننده ای گفت شما به چه حقی وارد جلسه ما می شوید و و آقای منصوری مدیرعامل منصوری هم با لحن بدی گفت یک عده داور دور هم جمع شدید و پول می خواهید.کی به شما پول می دهد؟

این داور ادامه داد:آقای افتخاری هم گفتند که ما در حال خرید ساختمان برای کمیته فوتسال هستیم و فعلا پولی نداریم که به داوران بدهیم.برو پولت را از کفاشیان بگیر.

این داور نامه ای که به کفاشیان زده را در اختیار پایگاه خبری فوتسال گذاشت که در زیر مشاهده می کنید:

IMG-20150523-WA0002

در زیر این نامه افتخاری رئیس کمیته فوتسال با دستخط خود نوشته است:با عنایت به اینکه خرید ساختمان سازمان لیگ در اولویت قرار دارد لذا در حال حاضر پرداخت هزینه های داوری مقدور نمی باشد.چنانچه این مسئله باب شود اکثر داوران به عناوین مختلف در خواست می نمایند. خواهشمند است در صورت امکان از طریق فدراسیون اقدام شود.

این داور در پایان گفت:آقای کفاشیان.آقای افتخاری! چرا به فکر داوران نیستید؟مگر چیزی بیشتر از حقمان خواسته ایم؟چرا به حرف داوران گوش نمی دهید؟ چرا فقط مشکلات خودتان را می بینید و مشکلات داوران به خودشان مربوط است؟ مگر همه ما اعضای یک خانواده نیستیم؟چرا حرفهای من در درخواستی که برایتان نوشته ام بی اهمیت دانستید و گفتید به ما ارتباطی ندارد.آخر به چه قیمتی.به قیمت اینکه زندگی یک داور به طلاق کشیده شود؟ قیمتی که داور به التماس برای دریافت پول خودش بیفتذ و شما فقط به فکر خرید ساختمان برای کمیته فوتسال و پرداخت پول مربیان تیم ملی و برپایی اردوهای مختلف برای تیم ملی باشید؟ و هزینه های آنها اینقدر مهمتر از حق الزحمه ناچیز داوران زحمتکش است؟آقایان لطفا به حرف ما داوران گوش فرا دهید و قدری هم به فکر مشکلات ما باشید.

گفتنی است فایل صوتی برخورد زننده افتخاری رئیس کمیته فوتسال با فرزین صالح نیز در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

اقای کفاشیان شما باید بداد این قشر زحمتکش برسید
مافیای فوتسال هیچوقت اجازه چنین کاری را ندارند که با داوران زحمتکش فوتسال اینگونه برخورد کنند.
اقای منصوری اگر پسر شما داور بود ایا بخود اجازه میدادید که اینگونه رفتار کنید؟
اقای دبی برای شما واقعا متاسفم که بازیچه دست افرادی همچون طاهری و منصوری شدید
اگر برگردید دبی و زندگی خودتان را بکنید صد شرف به این دارد که در کمیته فوتسال نشسته و گوشتان ردست مافیای فوتسال باشد

تماشاچی فوتسال سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

وا مسبتا ببین چقدر این آقایان رئیس به فکرساختمان خریدن هستند که حق این بنده خدا ها رو نمیدن شنیدم سه چهار سال طلب دارن تازه شده هشت میلیون، آقایان ادعای دین و ایمان نکنید حق الناس دامنتون رو میگیره این قشر پاک چه گناهی کردن یعنی اینقدر ظلم نباید دامن شما رو بگیره؟

ایمان سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

متاسفم برای افرادی که در حال حاضر بر صندلی قدرت تکیه کرده اند…
آگاه باشی دیر یا زود خود را روبروی این میز ها می بینید.
بی کفایتی و عدم توانمندی و سوء مدیریت شما ورزش فوتسال را چالشها و تهدیدهای بسیاری روبرو کرده است
حالا داوران باید تاوان این اعمال شما را پس بدهند…؟!؟!؟!!

ناشناس سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

تمام این مشکلات و بی حرمتی ها که به داوران روا می شود تقصیر خود داوران است
باید اوخر فصل گذشته اعتصاب خود را حفظ می کردند تا به اهدافشان برسند
هم اکنون آقای علیرضا سهرابی که نماینده داوران در جلسه بودند و به همه اعلام کردند قضاوت کنید مشکلات تا قبل از آغاز فصل ۹۴ حل می شود پیگیر باشند

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

آقای علیرضا سهرابی شما که نماینده داوران در جلسه سال گذشته بودید
حالا باید جواب تمامی داوران را بدهید …؟؟!؟!؟!
مگر شما مکتوب نکرده بودید که تا قبل از شروع فصل جدید کلیه و تمام مطالبات داوران فوتسال پرداخت خواهد شد…؟؟
دیگر زمانی نمانده پس چه کردید؟

ﻧﻨﺪاﺯ سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

ﺳﻬﺮاﺑﻲ ﻣﺸﻜﻞ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺣﻞ ﻛﻨﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﻓﺮﺯﻳﻦ ﭘﻴﺶ ﻛﺶ

رضا سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

بله دیگه نهایت امر اینه که تا قبل از شروع فصل ی درصدی واریز میکنن به حساب داوران دوباره بخش اعظم مطالباتشون میمونه و ی کلاه گنده میذارن سرشون.
کاری کنید تا تمامی حقوق شما را بدن نه بخشی از اون.

بهمن سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

خجالت هم خوب چیزیه مگر این بندگان خدا غیر از حقشون چیز دیگه ای میخوان بابا چهار سال داوریشون شده هشت ملیون باید حقشون رو گدایی کنن شرف این قشر زحمت کش رو از بین بردین ببین چقدر شما بی کفایتین این حتی تو نوشتار شما مثلا رئیس هم مشخصه این افراد حق خودشون رو میخوان فکر میکنین گدایی باید بکنن که نوشتی بدعت میشه تو برو پی صرافیت تو کیش تو رو چه به ریاست فوتسال تعصف تعصف تعصف

akbar pashaii سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

ﺁﻗﺎﻱ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﻓﻘﻄ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺖ اﻭﻥ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﺑﺸﻪ ﻭﺁﻗﺎﻱ ﺳﻬﺮاﺑﻲ ﺭا ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﺮﺩ و اﻭ ﻧﻴﺰ اﺯ ﺗﺮﺱ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻟﺮﺯاﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺣﻖ ﺩاﭘﺮا ﺭا ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻛﺮﺩ. ﻓﺮﺯﻳﻦ ﺻﺎﻟﺢ ﻫﺎ اﺭﺯﺵ و ﺁﺑﺮﻭﻳﺸﺎﻥ ﺑﻴﺶ اﺯ ﺁﺑﺮﻭﻱ اﻣﺜﺎﻝ ﻣﻨﺼﻮﺭﻱ و ﻃﺎﻫﺮﻱ و …. ﻏﻴﺮﻩ اﺳﺖ. ﺩاﻭﺭاﻥ ﺑﺎﻳﺪ اﺗﺤﺎﺩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ

ﺩاﻭﺭ سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

ﺩﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺩاﻭﺭاﻥ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ۲۰ ﺣﻖ اﻟﺰﺣﻤﻪ ﺩاﻭﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺭا ﺩاﺭﻧﺪ. ﻭﻟﻲ ﺑﺎ ۴ ﺳﺎﻝ ﺗﺎﺧﻴﺮ و اﻟﺒﺘﻪ اﮔﺮ ﺷﺎﻩ ﻗﻠﻲ ﻫﺎ ﺑﺒﺨﺸﻨﺪ. ﺁﻗﺎﻱ ﻃﺎﻫﺮﻱ. ﺁﻗﺎﻱ ﻣﻨﺼﻮﺭﻱ ﺷﻤﺎ ﺣﻖ اﻇﻬﺎﺭ ﻧﻆﺮ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﺩاﻭﺭ ﺭا ﻧﺪاﺭﻳﺪ. اﮔﺮ ﺩاﻭﺭاﻱ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﺻﺎﺣﺐ ﺩاﺷﺘﻨﺪ اﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻧﺒﻮﺩ ﺁﻗﺎﻱ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺗﻮ ﭼﻜﺎﺭﻩ اﻱ ﻛﻪ اﻓﺘﺨﺎﺭﻱ ﺩاﻭﺭ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻣﻴﻜﻨﻪ. اﮔﺮ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭاﻧﻲ ﺑﻮﺩ اﻳﻦ ﻣﻴﺸﺪ?

صادق سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

مقصر خود داورها هستن.فقط و فقط باید اعتصاب کنن.آقایون رییس تو اون دنیا باید جواب پس بدید

ناشناس سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

از ماست که برماست
اگر وجود داشتیم،افتخاری که هیچ بابای افتخاری هم نمی تونست با قشر ضعیف داوری اینطور برخورد بی ادبانه داشته باشه،آقایان طاهری ومنصوری گذشته خود فراموش کرده اید؟حق مظلوم خوردن افتخار ندارد!
آقای سهرابی اگه همان موقع با داوران همراه میشدی بخاطر بج که مطمئنا برای فدراسیون هیچ ارزشی ندارد مجیزه گوی آقایان نمیشدی وهمراه با ر و پ وح پیگیر بحق مطالبات بقیه داوران که شما را نماینده وبزرگ خود میدونستند
میشدی اینگونه گستاخانه به یک داور نمی تاختند .یاحق

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

گستاخی مگر شاخ ودم داره؟

رضوی سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

وقتی داورا صاحب ندارند این اتفاقات که خوبه بدتر هم می افته . آقای افتخاری و دوستان (منصوری . طاهری) شما حق اظهار نظر درباره حق و حقوق داورا را ندارید. شما در کمیته فوتسال هستید چون منافعتان تامین می شود . پس لطفا سکوت . آقای غفاری مگر افتخاری چکاره داوران است که داور محروم کند . تو برای خوش خدمتی به ایشان بله چشم کو شدی . علیرضا سهرابی اگر می توانست مشکلات شخصی اش را حل می کرد نه مشکلات داوران را . فرزین همه با تواند.به غیر از شمال کشور .

رفری سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

حق الزحمه داوران فوتسال ۲۰در صد داوران فوتبال است. آن هم بعد از چهارسال یعنی به عبارتی می شود کار کردن برای ارباب . دوره ارباب و رعیتی هنوز هم هست آن هم در کمیته بی جربزه فوتسال . آقای افتخاری نمی تونی برو کمیته فوتسال فقط دنبال خسوس رفتن دوباره مذاکره کردن باغ افشاریه و ….. نیست بخدا داوران زحمتکش هستند که بازی های شمارا قضاوت می کنند اگر نباشند درب دکان شما تخته است. پس بخود بیا . بجای گرفتن حق داورا توسر داورا آن هم به کمک دوستای …. خودت حقشونو ضایع نکن . این تذکر و هشدار است . هشدار شماره ۱ . اگر هشدار به ۳ برسه دیگه اقدام طور دیگه است.

حسین شاهمرادی سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

سلام به همه داوران و ناظران از خودمان است که بر سرمان می اید این تازه به دوران رسیده ها حالا شدن تصمیم گیرنده که ساختمان بخرند . و برای ما نیش خند بزنند با پول ما به ما چه ربطی داره ساخت نشمینگاه شما . داوران زحمت بکشند شما کاخ نشین بشید . همه دلگرمیمان به کمیته داوران بود که دیدیم چگونه پشت فغانی و داوران دیگر در میایند . باید کار اساسی و جهاثی انجام داد

کدکن سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

نظرارو بخون اقای افتخاری اگه وقت شد یه خرده خجالتم بکش….بچه هاهمه چی رو گفتن من دیگه نمیگم بسه

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

از فدراسیون و افتخاری بعید نیست

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

عزیز ان داور و زحمتکشان قضات فوتسال ، اینکه حق و حقوق شما توسط فدراسیون پرداخت نشده کاری زشت است اما مسائل را با هم قاطی نکنید بودجه سازمان لیک از حق السهم بازیکنان ، کادر فنی و ورودیه باشگاه ها هست و ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و أصلا قرار نبوده و نیست که حقوق داور توسط باشگاه ها و سازمان لیگ پرداخت شود و خرید ساختمان برای سازمان لیک هم از محل ورودیه باشگاه ها بوده و ربطی به فدراسیون ندارد

ناشناس چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۰

این پیام رو فقط آقای جابری میتونه نوشته باشه که از خودشونه وگرنه هیچکس دیگه ای نمیتونه باشه . آقای جابری شما خودت ۱۵میلیون طلبکاری پس چرا حرف دلتو نمیزنی؟ اینم بدونید که پول داوران رو سازمان لیگ فوتسال از محل اعتبارات ورودیه تیمها باید بده نه اینکه باهاش ساختمون بخره برن آقای خودشون باشن . در ضمن خوب نیست بخوای مابقی قسط سوم ساختمون رو از تیمهای رسالت کرمان و فردوسی مشهد که بانکی هستن وام بگیرین که خودتون بخواین غلام حلقه به گوششون باشین .

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

بایدبه حال این فدراسیونواین آقای افتخاری تاسف خورد کلاهتوبزاربالاترآقای کفاشیان

دوستار فوتسال چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

این آقای رئیس به کی وصله که اینقدر لات بازی در میاره آقای افتخاری مواظب خودت باش داری بد بازی رو شروع میکنی اعتصاب اول رو با باج گرفتن از سهرابی و نصیرلو تموم کردی ولی این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست بین الملیهات فقط یک بازیت رو میزنن باقیش رو چیکار میکنی لج بازی نکن و با طناب بعضی ها تو چاه نرو یکم از ترابیان کار یاد بگیر تا جایی که می تونست به داورها احترام میزاشت و ازشون حمایت میکرد هر سفر ملی یک داور رو هم با تیم میفرستاد ولی شما غیر از جنگیدن با داورها کار دیگه ای کردی یکم تغییر رویه بده به نفعته

ناشناس چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۴

آفرین بر غیرت این داور جوان تا زمانی که غفاری به صندلی خود چسبیده خبری از پول داورهای فوتسال نیست

اسماعیل چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

قیامتی هم هست

داور مازندران چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

سلام به فرزین جان. من اگه خودم رو معرفی نکردم فقط بخاطر اینه که منافعم به خطر نیوفته. فرزین جان کاملا حق با شماست و ما همه با خودت هستیم. ایشالا مشکلت زودتر حل شه چون ما همه با هم دوستیم. این افتخاری هم برای خودش فکر کرده کیه که اینجوری صحبت کرده ایشالا همه با هم دست به دست جلوی فدراسیون فوتبال به حقمون می رسیم.

ناشناس چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

پخخخخخخخخ نترسی داداش
شما خودت رو معرفی نمیکنی اونوقت میخوای بیای جلوی فدراسیون قوشون کشی
حق گرفتن با حرف زدن فرق میکنه

داوراستان تهران پنجشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

هر وعده که دادند به باد هوا بود
هر نکته که کفتند غلط بود و ریا بود
این شیوه و این قاعده ها رسم کما بود ؟
رندان به جباول سر این سفره نشستند
اینها همه از غفلت و بیحالى ما بود
کفتند جنینیم و جنانیم دریغا
اینها همه لالایى خواباندن ما بود
ایکاش در دیزى ما باز نمى ماند
یا کاش که در کربه کمى شرم و حیا بود

داور پنجشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

آقای نصیرلو نماینده داورها وقتی میری جلسه از خودت تعریف می کنی حالابیا جواب بده چرا سرتو میکنی تو برف فکر میکنی هیچکی نمیبینت بخاطر یک بچ رو سینه همه چیزو فدا می کنی .
آ

داور فوتبال پنجشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

با سلام به فرزین عزیز و همه داوران زحمت کش ، فرزین عزیز افرین بر شرافت و انسانیت شما که از راه قانونی اقدام کردی و متاسفم برای مسئولین فوتبال کشور بخصوص کفاشیان و تاج و افتخاری که بوی از انسانیت نبرده اند تا بفهمند انسان جگونه زندگی میکند من نمیدانم پست و مقام انقدر ارزش دارد که شاهد از هم پاشیدن زندگی یک جوان سالم باشی و دم از خدا و پیغمبر و مسلمانی بزنی و بی تفاوت باشی . آخه مسئولین بیکفایت فوتبال ، شرایط سالهای نجندان گذشته خود را مرور کنید ؟ ایا کسی شمارا میشناخت ؟ آیا دم بدم سفرهای خارجی میرفتید ؟ از کنار این ورزش مطرح شدید ، مال و منال بدست آوردید . حالا برای داوران زحمتکش کلاس میگذارید و شاخ و شونه میکشید ؟ شما که تا دیروز توان سفرهای درون شهری را نداشتید حالا از صدقه سر این ورزشکاران به سفرهای خارجی انجنانی میروید ؟ اگر دین و ایمان داشتید هرگز حق الناس را پایمال نمکردید. اگر دین دارید از خدا بترسید و استغفار کنید امیدوارم دعای این قشر زحمت کش مستجاب بشه و شرمندگی خانواده دامنتون بگیره تا بفهمید شرمندگی یعنی جه ؟ از مدیر سایت تشکر میکنم که دردل داوران رو منعکس میکنه تا به امید خدا ی فرجی بشه . من افا فرزین و میشناسم و واقعا مشکل مالی داره و زندگیش دجار مشگل شده از مدیر سایت تقاضا دارم با مشورت دوستان ی کمپین حمایتی تشکیل بشه و هرکسی هرجقدر میتونه کمک کنه تا مشکل این بنده خدا حل بشه ؟؟؟؟ بلکه به غیرت مسئولین بی کفایت بربخوره ، اگه غیرتی مونده باشه!!!!

ﺟﻮاﺏ جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

ﻓﺮﺯﻳﻦ ﺻﺎﻟﺢ پ ﻭاﻭﺭاﻱ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﺑﻪ ﺻﺪﻗﻪ ﻧﻴﺎﺯ ﻧﺪاﺭﺩﻧﺪ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺩاﻭﺭ ﺑﺰﺭﮒ اﺳﺘﺎﻡ اﻟﺒﺮﺯ ﭼﺮا ﺧﺎﻣﻮﺷﻴﺪ ﺁﻗﺎﻱ ﻣﺮاﺩﻱ ﺁﻗﺎﻱ اﻛﺒﺮﻳﺎﻥ ﺁﻗﺎﻱ ﺧﺎﻧﺒﺎﻥ ﭼﺮا ﺳﻜﺘﻴﺪ. ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺳﻜﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺁﺏ ﺑﻪ ﺁﺳﻴﺎﺏ اﻳﻨﺎ ﻣﻴﺮﻳﺰﻳﺪ. ﻧﻜﻨﻪ اﺯ ﻣﻮﻗﻌﻴﺘﺘﻮﻥ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﺪ?

داور فوتبال پنجشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

اقای مدیر سایت من چیز بدی ننوشتم فقط واقعیت رو گفتم لطفا منتشر کنید تا بدونن که چقدر خیانتکارند

ﻭﺗﻮ جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

ﺁﻗﺎﻱ ﻧﺼﻴﺮاﻭ اﻭﻥ ﻣﻮﻗﻌﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺑﻬﻤﻦ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺯﺩ ﻭﺑﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﺎ اﺯ ﻋﺮﺿ ﭙﻴﻤﺎ ﻳﻪ ﭘﻠﻪ ﺑﺮﻱ ﺑﺎﻻ ﺗﺮ ﻓﻜﺮ اﻻﻥ ﻫﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻱ ﺗﻮ ﺣﺎﺿﺮﻱ ﭘﻮﻝ ﻫﻢ ﺑﺪﻱ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﻻﺗﺮ اﺯ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺷﻲ اﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺎ ﺑﻪ اﻣﻴﺪ اﻳﻦ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺣﻖ ﻣﺎﺭا ﻣﻴﮕﻴﺮﻱ ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ اﻳﻦ ﺑﻬﻤﻦ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﻋﺴﮕﺮﻱ ﻫﻢ ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺯﺩ اﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻋﺴﮕﺮﻱ ﻣﻴﺮﻓﺖ. اﻭﻥ ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺩﻭ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﻢ ﺩﻭ ﻫﻔﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﻢ ﻭﻓﺎ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻪ

ی بنده خدا دوشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

امیدوارم مشکل آقای صالح رفع بشه.