کد خبر : 30588
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 11:26
-

خوشحالم آدمی هستم که همه در مورد من اظهارنظر می کنند!

خوشحالم آدمی هستم که همه در مورد من اظهارنظر می کنند!
وحید شمسایی به اظهارات حسین شمس که گفته بود او صلاحیت مربیگری در تیم ملی را ندارد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص صحبت‌هایش برای حضور در تیم ملی فوتسال و اینکه افتخاری بار دیگر از بازگشت خسوس در تیم ملی صحبت کرده اظهار داشت: به نظرم بازگشت خسوس به سود تیم ملی است زیرا هم‌اکنون او چندین سال تجربه حضور درتیم را داشته و با بازیکنان آشنا است. من هم اعلام کردم که حداقل یک پروسه دو ساله برای حضور در تیم ملی می‌خواهم اما با توجه به اینکه این اتفاقات ناگهانی بود و خسوس اعلام کرد که به ایران بازمی‌گردد، افتخاری این گونه تصمیم گرفت اما انتخاب سرمربی تیم ملی پروسه‌ای دارد که کمیته فوتسال باید به هیات رئیسه اعلام کند و پس از آن تصویب شود. تمامی مربیان سابق تیم ملی طولانی مدت روی نیمکت حضور داشتند و من هم اعلام کردم که زمان دو ساله می خواهم.

وی در مورد اینکه حضور تاسیسات دریایی در اردوی پرتغال به کجا کشیده شد، گفت: تاسیسات باید طبق بودجه برنامه‌ریزی شده خود پیش برود و اگر قرار باشد اتفاقی در این بین رخ بدهد باید مورد تصویب قرار بگیرد که قرار است در چند روز آینده هیات مدیره در این باره نظر بدهد اما عملا فکر می کنم حضور ما در پرتغال بسیار اندک باشد.

سرمربی بازیکن تیم فوتبال تاسیسات در مورد انتخاب یار کمکی و یا چهارمین بازیکنی که قرار بوده جذب کنند خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم بازیکنی را اضافه کنیم در پست جلوزن می‌خواهیم. آقای افتخاری اعلام کرده که برای حضور در پرتغال ۴، ۵ بازیکن کمکی هم با خود ببریم اما ما تیم‌مان کامل است و تنها یک بازیکن احتیاج داریم. به هر حال حضور ما در پرتغال بعید به نظر می‌رسد و باید در خصوص انتخاب بازیکن چهارم هم تمامی موارد را در نظر بگریم.

شمسایی در مورد اینکه حسین شمس در مصاحبه‌ای اعلام کرده او صلاحیت حضور روی نیمکت تیم ملی را ندارد گفت: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. به هر حال هر شخصی حق دارد که نظر خود را بدهد. ما هنوز به اصلش نرسیده‌ایم که بخواهیم به فرعش بپردازیم. اگر توانستم خدمت کنم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. مدعی مسئله‌ای هم نیستم. با صداقت کارم را در هر جایی که باشم انجام می‌دهم. از علیرضا صمیمی گلر تیم ملی تشکر می‌کنم که با صداقت حرف‌هایش را همه جا می‌زند. از ناظم‌الشریعه، مربی تیم ملی کاراته و همه کسانی که با من تماس گرفتند و لطف داشتند، تشکر می‌کنم. به این فکر نمی‌کنم که چه کسی، چه چیزی در مورد من می‌گوید. چه خوب و چه بد از همه تشکر می‌کنم. خوشحالم آدمی هستم که آنقدر تلاش کرده‌ام که همه درمورد من اظهار نظر کنند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به قطاری که در حال حرکت است سنگ اندازی می‌کنند توراه خودت را برو وحید شمسایی سالار فوتسال دنیا

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

سلام به همه دوستان
جوابی که آقای شمسایی به نظرات شمس دادهاند الحق وانصاف متین بزرگوارنه وباادب بوده وبسیار پخته ومنطقی وبدور از احساس بیان کردن ممنونم که حرمت همه کس را نگه میدارید جناب شمسایی .از بزرگان هم انتظاری بزرگی داریم زود احساسی نشوند وجوگیر نشوند وحرمت ها نگه دارند .ممنونم

اسماعیل سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

سلطان وحید شمسایی

نام چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

تو باید افتخار کنی حسین شمس در مورد ادم کوچیکی مثل تو حرف میرنه بچه جون !!! تو در مقابل استاد شمس عددی نیستی که بابا زود خودتو گم کردی جوجه مربی!!