کد خبر : 30590
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 11:58
دسته‌بندی نشده
-

سرنوشت حضور فوتسال قم در لیگ بر‌تر در هاله‌ای از ابهام

سرنوشت حضور فوتسال قم در لیگ بر‌تر در هاله‌ای از ابهام
سرنوشت نماینده قم در مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال انصراف مسئولین ماهان تندیس رسما در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که ۵۵ روز دیگر تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده اما هنوز تکلیف یکی از تیم‌های حاضر در این دوره یعنی نماینده فوتسال استان قم برای رقابت با رقبای لیگ برتری مشخص نیست.

تیمی که با نام‌های مختلف در ادوار قبلی مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور نماینده استان فوتسال خیز قم در بالا‌ترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ بر‌تر بوده به دنبال انصراف مسئولان ماهان تندیس از تیم داری در لیگ بر‌تر اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

ماهان تندیس در دو دوره یعنی دوره‌های پانزدهم و شانزدهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از نماینده قم به عنوان حامی مالی پشتیبانی کرد اما در آستانه هفدهمین دوره این بازی‌ها که قرار است از نیمه دوم تیر ماه آغاز شود رسما کناره‌گیری خود را اعلام کرده است.

این در شرایطی است که مسئولین ماهان تندیس در سال ۱۳۹۲ امتیاز این تیم را از اداره کل ورزش و جوانان استان قم که متولی این تیم است اجاره کردند و اکنون که تصمیم به خودداری از تیم‌داری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور گرفته‌اند بار دیگر امتیاز این تیم را به اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگردانده‌اند.

مدیرعامل مجتمع ماهان تندیس قم رسما نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان قم نوشته و کناره‌گیری خود را از تیم‌داری در این سطح از رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور اعلام کرده، اکنون باید منتظر تصمیم دستگاه اول ورزش قم بنشینیم تا تکلیف این تیم مشخص شود.

در شرایطی که سال گذشته در چنین ایامی، با کسب برتری در مقابل تیم فوتسال میثاق تهران این تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود که موفق به کسب جام و عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور شد تا فوتسال استان قم به نخستین جام رسمی در فوتسال کشور دست یابد اما گویا امسال سال سختی در انتظار فوتسال قم است.

در روز ششم خرداد ماه سال گذشته بود که بعد از برگزاری مراحل مختلف بازی‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران به دیدار نهایی رسیدند و این دو تیم در جدالی سخت، حساس و نفس‌گیر که ۵۰ دقیقه مفید یعنی دو نیمه ۲۰ دقیقه‌ای معمول و دو نیمه پنج دقیقه‌ای به طول انجامید برای قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام این ماهان تندیس قم بود که در ضربات پنالتی بر حریف خود غلبه کرد و قهرمان شد.

بدین ترتیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری در مقابل تیم فوتسال میثاق تهران موفق به کسب جام و عنوان قهرمانی نخستین دوره بازی‌های حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور شد و در تاریخ فوتسال کشور فتح نخستین جام به نام این تیم به ثبت رسید اما همین تیم به دلیل مشکلات مدیریتی در شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال همانند دوره پانزدهم به مقامی بهتر از ششم دست نیافت.

اکنون که هفدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است از روز نوزدهم تیر ماه آغاز شود هنوز هیچ یک از رسانه‌ها، مردم و طرفداران فوتسال در قم نمی‌دانند که نماینده فوتسال قم با چه نامی و با حضور کدام کادر مدیریت و فنی قرار است در لیگ جدید حضور یابد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

اه این چ وضعشه

بچه لقمی چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

خودتون مسخره کردید