کد خبر : 30678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:01
-

درودگر:شمسایی کاریزمای لازم برای مربیگری تیم ملی را دارد

درودگر:شمسایی کاریزمای لازم برای مربیگری تیم ملی را دارد
رئیس سابق کمیته‌فوتسال گفت: وحید شمسایی برای هدایت تیم‌ملی گزینه بسیار خوبی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر اظهار داشت: به نظرم وحید شمسایی گزینه بسیار خوبی برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران است اما باید با قدرت کار کند و تمام وقت در اختیار تیم‌ملی باشد، نه اینکه سرمربی موقت باشد. باید از او حمایت کنند و اختیار کامل داشته باشد تا موفق شود. اگر امکانات لازم در اختیار شمسایی باشد و حمایت کامل از او بشود می‌تواند در تیم ملی موفق شود.

وی افزود: وحید شمسایی در جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده و تجربه بازی در ایتالیا را هم دارد. او در مربیگری در ایران ۲ سال موفق را پشت سر گذاشته و با دو تیم متوسط قهرمان ایران شده که کار بسیار سختی است، ضمن اینکه وحید انگیزه‌های لازم را هم دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد.

درودگر در پایان گفت: هر کسی را بگذارند یکسری انتقادها مطرح می‌شود، پس نمی‌شود نظر همه را تامین کرد اما هرکسی سرمربی شد همه باید از او حمایت کنند به ویژه از وحید شمسایی که آقای‌گل آسیا و جهان است و افتخارات زیادی آورده و انگیزه و کاریزمای لازم را برای مربیگری دارد. شمسایی خیلی باهوش است و می‌تواند در تیم ملی موفق شود البته او باید کادر فنی را قوی انتخاب کند تا با خودش هماهنگ باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

کاریزمایعنی سیاه بازی؟

ناشناس جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

حرفای درودگر در مورد شمسایی آدم یاد ضرب المثل معرف میندازه!! به روباه گفتن شاهد ت کیه گفت دمم!!!هههههه درودگر تو این شمسایی یه بار سال ۲۰۰۴ تیم ملی رو به خاک سیا نشوندین بس کن دیگه بابا !!