کد خبر : 30671
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 9:57
-

شمس:قرار نیست سرمربی فردوسی بشوم/هر تیمی بخواهد به آنها مشاوره رایگان می دهم

شمس:قرار نیست سرمربی فردوسی بشوم/هر تیمی بخواهد به آنها مشاوره رایگان می دهم
حسین شمس مدعی شد حاضر است به همه تیم ها بدون اینکه پولی بگیرد مشاوره رایگان بدهد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد فوتسال مشهد صحبت هایی کرده که خواندنی است:

صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه شما مشاور نعمتی هستید، آیا صحت دارد؟

بنده به صراحت می‌گویم نه مشاور نعمتی‌ام و نه کسی هستم که در فوتسال کشور سمتی داشته باشم، چراکه ۵ سال است از فوتسال کناره گیری کرده‌ام و تحت چه اختیاراتی بنده می‌توانم به وی  مشاوره بدهم؟ اصلا چه کسی هستم که چنین کاری را انجام دهم؟

– ولی ارتباط نزدیک شما با وی باعث‌شده این شائبه‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرد...

این تفکر درستی نیست. کمیته‌فنی‌فوتسال و کمیته آموزش فدراسیون هستند که کارت صادر می‌کنند و من به هیچ عنوان نه در این کار دخالت می‌کنم، نه تمایل دارم این کار را انجام دهم ولی به نظرم مصطفی نعمتی آدم خادمی است در فوتسال کشور چراکه کلاس‌های دانش‌افزایی با سطح بالایی را در مشهد میزبانی می‌کند و با تمام قوا سرمایه خود را وقف فوتسال خراسان‌رضوی کرده است.

– پس چرا باید چنین شایعاتی به وجود بیاید؟

در شهری اگر فردی موفق شود و دیگران به موفقیت فرد حسرت بخورند، سعی می‌کنند آن فرد موفق را کنار بزنند اما به نظرم شخص نعمتی با پای کار آمدن به فوتسال خراسان و کشور ما کمکی بسیار بزرگی کرده است

– پس تا به حال به این تیم مشاوره نداده‌اید؟

نه. هر باشگاهی که بخواهد می‌تواند از مشاوره‌های رایگان بنده استفاده کند. می‌توانید برای پذیرفتن این مساله به سراغ بازیکنان فرش‌آرا بروید که در همین راستا خود نعمتی و باشگاهش یکی از باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند از مشاوره‌های رایگان بنده استفاده کنند

– گفته می‌شود پیشنهاد سرمربیگری فردوسی به شما شده؟

خیر، چنین چیزی وجود ندارد و این مسائل تنها شایعه است چراکه این تیم سرمربی و کادر فنی دارد و نیازی به مربی خارج از استان ندارد. نه بنده تمایلی به هدایت این تیم دارم، نه اینکه تاکنون پیشنهادی به من داده‌اند.

– نظرتان درباره نتایج فرش‌آرا دیگر نماینده مشهد چیست؟

اطلاع زیادی از مباحث فنی فرش‌آرا ندارم. مرتضایی از بر‌ترین مدرسین فدراسیون است و در مربیگری احاطه دارد اما مشکل تیم این است که فرش‌آرایی‌ها تنها به کار فنی فکر می‌کنند و وارد حواشی نمی‌شوند تا این حواشی را کنترل کنند. این حواشی سبب این شده به تیم‌ آنها لطمه وارد شود.

– اگر محسن حسن‌زاده در رأس کادرفنی فرش‌آرا بود، نتایج این تیم بهتر نمی‌شد؟

به نظرم اگر فرش‌آرا کاپیتان خود(ناصر عجم)  را در نیمه راه از دست نمی‌داد شاید بسیاری از لطمه‌ها به این تیم وارد نمی‌شد. بنده نمی‌توانم قضاوت کنم که اگر حسن زاده هدایت تیم را بر عهده می‌گرفت نتایج بهتر می‌شد یا خیر؛ چراکه دورون این تیم نیستم بلکه از دور نتایج را می‌بینم . البته با توجه به نفراتی که قرار است این تیم جذب کند و اگر صحت داشته باشد فصل‌آینده فرش‌آرا بهتر وارد لیگ می‌شود و می‌تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند.

– وضعیت فعلی فوتسال‌خراسان را چطور می‌بینید؟

فوتسال خراسان‌رضوی شرایط بسیار خوبی دارد و دارای ظرفیت‌های عظیمی همچون حسین طیبی است که یکی از بهترین لژیونر‌های فوتسال ایران است و در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کند که در همین راستا قدرت بهادری نیز چپ‌پای خوبی است که باید قدر این سرمایه‌های خود را بدانند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

درود به حاتم طایی فوتسال ایران تو دیگه کی هستی

نام ... جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

اگه مصطفی نعمتی پول داره پول بازیکناشو بده، هنوز نداده

حاتمی شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۴

موسسه تیم داری میکندوکلاس میگذاردباپولی که ماگذاشتیم ولی حالاهرچی میریم نمیدهند ماکه راضی نیستیم