کد خبر : 30743
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 12:55
-

فلاح در مقاومت ماندنی شد

فلاح در مقاومت ماندنی شد
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت : هیئت مدیره این تیم پس از بررسی همه جانبه گزینه های سرمربی گری ، رضا فلاح را بار دیگر به عنوان سرمربی این تیم لیگ برتری انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت : هیئت مدیره این تیم پس از بررسی همه جانبه گزینه های سرمربی گری ، رضا فلاح را بار دیگر به عنوان سرمربی این تیم لیگ برتری انتخاب کرد.
محمد خالقی افزود: پس از تلاش فراوان کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال مقاومت برای ماندن درلیگ برتربرغم همه مشکلات و کمبودهای مالی که به لطف خدا وحمایت تماشاگران میسر شد ، هیئت مدیره تصمیم گرفت برای حضور پرقدرت در لیگ آینده ، برنامه ریزی جدیدی برای تیم داشته باشد.
وی افزود: مهم ترین مسئله انتخاب سرمربی بود که پنج گزینه مدنظر بود کو پس از جمع بندی همه نقاط قوت و ضعف و با توجه به عملکرد خوب ، بومی بودن و برنامه منسجم ومناسب ارایه شده ، رضا فلاح دوباره به عنوان سرمربی مقاومت البرز انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه مقاومت استان البرز، درباره وضعیت مالی نامناسب این تیم گفت: سال گذشته مشکلات فراوانی را پشت سرگذاشتیم و با کمک دوستداران واقعی ورزش و جمع اوری کمک های مالی از جانب انان توانستیم به کار خود ادامه دهیم .
وی افزود: قرار است امشب نشستی به همین منظور و چگونگی خروج از این مشکلات باحضور مدیران ذیربط و خیران ورزشی استان برگزار شود که امیدوارم خروجی ان باعث رفع کمبودها و زمینه ساز حضور پرقدرت نماینده البرز در لیگ فوتسال کشورشود.
خالقی درباره چگونگی حمایت مالی مدیریت شهری از این تیم گفت : شهرداری و شورای شهر موافقت اولیه خود را اعلام کرده اند اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته اند. امیدوارم هر چه زودتر این موضوع را روشن کنند.
وی از فعالیت برای جذب بازیکنان جدید خبرداد وافزود: با چندبازیکن برای حضور انان در تیم مقاومت وارد مذاکره شده ایم و همچنین در حال بررسی تقاضای بازیکنان سرباز برای بازی در این تیم هستیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.