کد خبر : 30849
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 16:17
-

اسماعیل پور: بازیکنان به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز ندارند/تنها با هدف قهرمانی در مسابقات شرکت می کنیم

اسماعیل پور: بازیکنان به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز ندارند/تنها با هدف قهرمانی در مسابقات شرکت می کنیم
احمد اسماعیل پور کاپیتان جدید گیتی پسند از شرایطش در این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که بار دیگر در این تیم توپ خواهد زد در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: بنده از فصل پیش با گیتی پسند قرارداد داشتم و تنها توافقات مالی باقی مانده بود که طی مذاکراتی که با آقای طاهری و مدیران باشگاه انچام دادم خیلی سریع به توافق رسیدیم چرا که من در اصفهان احساس راحتی می کنم و دوست داشتم در این شهر به کار خود ادامه دهم.

احمد اسماعیل پور افزود:در این فصل مانند گذشته پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر داشتم ولی علاقه داشتم در خدمت مردم اصفهان باشم. مقداری از مطالبات فصل گذشته محور اصلی مذاکرات بود که با مساعدت و وعده های مدیران این مسئله هم حل شد و برای یک سال دیگر می توانم برای تیم اصفهانی توپ بزنم.

وی در مورد غفلت گیتی پسند در مدت نقل و انتقالات و اماده سازی در حالی که تیم هایی نظیر مس و تاسیسات در حال اماده شدن برای لیگ هستند ،گفت: بازیکنان گیتی پسند چند سالی با تغییرات اندک در کنار هم بازی کرده اند و با اضافه شدن مربی و آغاز تمرینات به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز ندارند. حضور نام گیتی پسند در لیگ برتر برای رقابت قهرمانی کافی است و مطمین باشید گیتی پسند تنها با هدف قهرمانی در مسابقات شرکت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

سرمربی کیه امسال؟؟؟

نام ... یکشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۱۵

هر کی میخواد باشه پول را بدهند تیم قهرمانه
البته عجیبه که بعضی هنوز متوجه نشده اند که چیدمان نفرات بر اساس نظر علی افضل داره انجام میشه چه افرادی که رفتند و چه افرادی که قرارداد میبندند با نظر او پشت پرده داره انجام میشه

امیر یکشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۴۶

با عرض سلام خدمت دوستان فوتسالی مربی امسال تیم گیتی پسند رور شنبه درساعت۸شب با حضور در هیعت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را به مدت یکسال امضا نمود و ایشان کسی نیست جز آقای علی افضل بنده از انتخاب درست آقای طاهری کمال تشکر را دارم به امید قهرمانانی…

نام ... یکشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۷

الکی به دلت صابون نزن.
سپهرمحمدی کاپیتانه .
هم قدیمی تره و هم اصفهانیه.