کد خبر : 30764
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 9:17
-

جام حذفی در رده جوانان برگزار شود

جام حذفی در رده جوانان برگزار شود
رئیس کمیته فنی فوتسال پیشنهاد داد بازیهای جام حذفی در رده جوانان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان  اظهار کرد: کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه مدونی در سال‌جاری برای برگزاری رویدادهای مهم فوتسال و شرکت در آنها دارد.

وی افزود: در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و با وجود جوانان مستعد و علاقه‌مند برای رقابت‌های فوتسال رده زیر ۲۱ سال که در سال ۲۰۱۷ مسابقات مهمی را پیش‌رو دارند، دست به آماده‌سازی از نظر فنی و کیفی بزنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: با هدف آماده‌سازی بازیکنان فوتسال برای رقابت‌های زیر ۲۱ سال در ۲۰۱۷ میلادی، هم‌اکنون بازیکنان ۱۹ سال و کمتر از آن را شناسایی کرده و وارد میدان می‌کنیم.

این مسئول افزود: معتقدم به‌جای برگزاری جام حذفی فوتسال که امسال موفقیتی نداشت و تیم‌ها هم علاقه‌ای برای شرکت در آن ندارند، شانس را به ورزشکاران زیر ۱۹ سال بدهیم تا به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

ترابیان اظهار کرد: برنامه‌ریزی باید از سوی مسئولان کمیته فوتسال آغاز شود و ما در کنار آنها در تقویت و پشتیبانی فوتسال رده‌های پایه آماده خدمت هستیم.

وی با اشاره به سطح کمی و کیفی بالای رقابت‌های چهارجانبه فوتسال مرحوم حسین‌زاده در آمل، بیان کرد: تیم‌های جوان و باانگیزه‌ای در این مسابقات شرکت دارند و فوتسال مدرنی را به نمایش گذاشتند.

ترابیان با اعلام میزبانی آملی‌ها از مسابقات فوتسال غرب آسیا، گفت: این رویداد مهم هشت سال گذشته رخ داد و در آن تیم‌های بزرگ آسیا به میدان رفتند.

وی مرحوم حسن حسین‌زاده دبیر فقید کمیته فوتسال کشور را از افراد زحمت‌کش در این عرصه دانست و گفت: مرحوم حسین‌زاده از چهره‌های مازندرانی فوتسال کشور بود که تلاش‌های زیادی در این رشته ورزشی داشت و با عشق، علاقه و سلامت کار می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.