کد خبر : 30796
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 9:36
-

شمس:مسئولان فدراسیون مرا به عنوان پیشکسوت قبول ندارند/ در مراسم ختم و عزا سراغ ما را می گیرند

شمس:مسئولان فدراسیون مرا به عنوان پیشکسوت قبول ندارند/ در مراسم ختم و عزا سراغ ما را می گیرند
حسین شمس گفت:در بین مردم به عنوان پیشکسوت فوتسال مطرح هستم، زیرا سال‌های زیادی به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت داشتم، ولی در بین مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حتی به چشم پیشکسوت هم به من نگاه نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در حاشیه رقابت‌های چهارجانبه جام مرحوم حسین‌زاده در شهرستان آمل اظهار کرد: در بین مردم به عنوان پیشکسوت فوتسال مطرح هستم، زیرا سال‌های زیادی به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت داشتم، ولی در بین مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حتی به چشم پیشکسوت هم به من نگاه نمی‌شود.

وی افزود: پنج سال است هیچ رابطه‌ای با فوتسال کشور ندارم و تنها در مراسم ختم و عزا از ما سراغ می‌گیرند تا زیر تابوت و جنازه بزرگان از دست رفته حاضر شوم.

شمس با اعلام اینکه هیچ ارتباطی با مسئولان فوتسال ندارم و ارتباطم را کاملا قطع کردم، بیان داشت: در زمینه کلاس‌های آموزش فوتسال فعالیت دارم، با شاگردانم در سراسر کشور ارتباط دارم و در برگزاری مسابقات فوتسال داخلی و خارجی و چینش بازیکنان هیچ نقشی ندارم.

سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت فوتسال در مازندران تصریح کرد: فوتسال در این استان هم افت زیادی داشته است، ولی هم‌اکنون شهروند ساری چراغ فوتسال را در مرکز مازندران روشن نگه‌ داشته است.

شمس بیان کرد: فوتسال شهرهای آمل و بابل در گذشته پیشرفت مطلوبی داشت و این شهرها در لیگ‌های دسته یک و دسته دوم کشور تیم‌های بزرگی داشتند، ولی امروزه این تیم‌ها منحل شده است.

وی در پایان گفت: از سوی مسئولان کشوری آنقدر به بخش خصوصی بی‌مهری شد و حمایتی از آنها صورت نگرفت که رمقی برای تیم‌داری نماند و در مقابل کسی نمی‌پرسد که این تیم‌ها هم‌اکنون در چه بخش‌هایی مشغول هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

ابرو برای خودت نزاشتی انتظارم دارید

تبریزی شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

جناب شمس خود کرده را تدبیر نیست یادت باشه!!

ساوه شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

زبان سرخ سر سبز مسدهد بر باد

دوستدار شمس از ساوه شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

جناب شمس پس کی بود پارسال اولین مقام سومی باشگاه های اسیا را برای ایران هدیه أورد انهم با زیرکی خاص در ضربات پنالتی تیم چین قهرمان جهان را مغلوب کرد راستی از حضور شما در همایش پیشکسوتان ساوه که باعث سرافکندگی مردم ساوه شد تشکر. درود بر شن سا

حاتمی یکشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۴:۱۰

اقای شمس به بهانه مشورت دادن رایگان میای فردوسی مشهدیاپول؟سعی کن ابرویت رانسیه ندهی چون بنای تیم فردوسی پولی است که واس ماست ولی بلوکه کردن میگن کلهم ماست ماست.