کد خبر : 36781
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:09
-

چند تبانی قهرمان فصل گذشته را تغییر داد!

چند تبانی قهرمان فصل گذشته را تغییر داد!
مربی مطرح فوتسال کشورمان مدعی شد وجود برخی تبانی ها در فصل گذشته باعث شد قهرمان لیگ تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی درباره وضعیت فعلی فوتسال کشورمان اظهار کرد:« در حال حاضر فوتسال ایران حال و روز خوشی ندارد. مشکلات مالی باعث شده‌است به باشگاه ها لطمه وارد شود. این مشکلات حتی به تیم ملی فوتسال نیز سرایت کرده است.»

وی در ادامه افزود:« زمانی که پول نباشد نمی‌توان مدیریت کرد. ما در بسیاری از جنبه‌ها نه تنها پیشرفتی نداشتیم، با پسرفت نیز مواجه بوده‌ایم. متاسفانه تحریم‌ها باعث شده است نتوانیم زیرساخت‌های فوتسال را به روز کنیم. البته بخش قابل توجهی از این عدم پیشرفت متوجه خودمان است چرا که افرادی در فوتسال حضور دارند که فاقد بهره ‌وری مناسب هستند.»

پیشکسوت فوسال ایران درباره اختلاف بین کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال عنوان کرد:« اکنون فوتسال ایران دارای دو رئیس است. در حالی که در هیچ جای دنیا اینگونه نیست. کمیته فنی وظیفه دارد مسابقات فوتسال را آنالیز کند و بر اساس نقاط ضعف و قوت بازیکنان و تیم‌ها،چشم انداز فوتسال ایران را ترسیم کند در حالی که این کمیته تنها بر روی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زوم کرده است.»

ابطحی با بیان این که « خسوس کاندلاس»، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، نوآوری‌هایی در فوتسال ایران به وجود آورد تصریح کرد:«هر چند کاندلاس به لحاظ مدیریت فردی قوی نبود، توانست در بحث فنی موفق باشد و نوآوری‌‌هایی در فوتسال ایران بوجود بیاورد. اما زمانی که ما خودمان برای فوتسال کشورمان دلسوزی نمی‌کنیم چگونه انتظار داریم یک فرد خارجی این کار را انجام دهد. کاندلاس از عدم تعهد فدراسیون دلخور بود و همین مسئله باعث شده بود کارآیی وی تا حد قابل توجهی پایین بیاید.»

وی درباره مربیگری شمسایی در تیم ملی گفت:«شمسایی اگر می‌خواهد در مربیگری موفق باشد باید از مشاوران قوی استفاده کند. زمانی که کلینزمن سرمربیگری تیم ملی آلمان را پذیرفت تجربه‌ای در مربیگری نداشت اما از فردی به نام یوآخیم لوو استفاده کرد. زمانی که به شمسایی پیشنهاد دادند سرمربیگری موقت تیم ملی را بپذیرد به وی گفتم که سرمربیگری موقت را نپذیرد چرا که این کار معنایی ندارد.»

پیشکسوت فوتسال ایران در ادامه خاطرنشان کرد:«بارها به شمسایی گفته‌ام که از میان بازیکنی و مربیگری یکی از آنها را انتخاب کند به دلیل اینکه حضور هم زمان به عنوان مربی و بازیکن باعث می‌شود روی هیچکدام از آنها تمرکز کافی نداشته باشد. شمسایی باید بپذیرد که دوران بازیکنی‌اش در فوتسال به پایان رسیده است.»

ابطحی در پاسخ به این سوال که آیا در فوتسال کشور فساد وجود دارد؟ گفت:«متاسفانه فساد در فوتسال ایران وجود دارد. در فصل گذشته لیگ فوتسال ایران تبانی‌هایی صورت گرفت که حتی تیم قهرمان را نیز تغییر داد. مشکلی که وجود دارد این است که اثبات این تبانی‌ها سخت و دشوار است. اما من با توجه به اینکه سال‌ها در فوتسال حضور دارم به راحتی می توانم تشخیص دهم که فلان بازیکن یا فلان تیم با تمام توان بازی نمی کند.»

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

تو خودت آخر تبانی هستی

rahim دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

اقای ابتهی غصه نخورچند سال پیش تیم شهید منصوری را با تبانی نابود کردند

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به حضرت عباس تو این فوتسال ماتبانی وجود داره اقابخدا راست میگه بریدعلت یابی کنین ما با این فوتسال به بیراه میریم.

هوادار قرچک دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

وحید شمسایی شب بخیر دیدی اینم جناب ایطحی !!! حالا بازم میگی تبانی تو فوتسال نبوده؟؟؟!! این همه شلوغ نکن همه تو فوتسال میدونن دو ساله چجوری داری قهرمان میشی!!

بچه کرج سه شنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

ابطحی خودش پارسال باتبانی به مقاومت باختش چطور امسال باهمین بازیکنانش که به مقاومت باخت شش برسه برنده میشه خدایی باخت پارسال به مقاومت اسمش چیه؟؟؟