کد خبر : 45686
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 21:58
دسته‌بندی نشده
-

قهر مرتضایی با رسانه ها/ آذرخش نیمه دوم فرش آرا را به توپ بست!

قهر مرتضایی با رسانه ها/ آذرخش نیمه دوم فرش آرا را به توپ بست!
بازی دو تیم آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد دو نیمه کاملا متفاوت داشت. گزارش و حواشی این بازی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از بندرعباس،تیم هاى آذرخش و فرش آرا مشهد در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر امروز در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند.

عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش برای این دیدار حساس از وجود محمد خرم ، عارف شبانه گرد ، محمد بنى اسدى ، محمد حسینى نژاد ، میلاد چراغى ، محمد زاهدى ، بهزاد میرى زاده ، عارف محمدى ، سعید رضوانى ، احسان برتیا ، سینا بخشى و مجید احمدى بهره برد.

از سوی دیگر مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا مشهد امیراحمد پور، حامدسنایی، علی اسعدی، سعیدسروری، هادی احمدی، مجیدخزایی، سروش احمدنیا،مسعود سعادتی، شهرام شریف زاده ، معین افشارو محسن فدایی را به بازی فرستاد.

این آبی و زرد پوشان مشهدی بودند که بازی را هجومی آغاز کردند تا شاید به گل زود هنگام دست پیدا کنند. فشار حملات این تیم در سه دقیقه اول بازی به حدی بود که چهار کرنر به دست آوردند. شاگردان روزپیگر برای فرار از فشار بهترین کار را جلو کشیدن دانستند و روی یک موقعیت میلاد چراغی می توانست گل نخست بازی و آذرخش را به ثمربرساند اما تیرک دروازه ناجی فرش آرا شد.

دردقیقه ٧ بازی بالاخره فرش آرا به خواسته خودش رسید و توسط سعید سروری به گل اول دست یافت. نارنجی پوشان آذرخشی ها برای جبران گل خورده دچار یک شتابزدگی محسوسی شده بودند و همین امرباعث شده بود تا حملات بی برنامه ای روی دروازه مهمان خود داشته باشند.

فرش آرا هم که به دنبال این نوع بازی از سوی آذرخش بود در دقیقه ١۵ بازی در دومین موقعیت گلزنی خودشان توسط علی اسعدی به گل رسیدند تا کار برای نماینده هرمزگان سخت تر شود.در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بازی نارنجی پوشان عملکرد بهتری داشتند و می توانستند حداقل یکی از دو گل خورده را جبران نمایند اما این اتفاق نیفتاد تا نیمه نخست دو بر صفر به سود فرش آرای مشهد به پایان برسد. با شروع نیمه دوم آذرخش با یک حمله و از روی یک صربه کرنر به گل اول خودش توسط میلاد چراغی دست یافت.

آذرخش سرخون برای به دست آوردن گل دوم با حمایت هواداران خودش یک پارچه حمله شد و در دقیقه ٢٨ بازی موفق شد با شوت زیبای مجید احمدی به گل دوم خودش دست پیدانماید.

هنوزدو دقیقه از گل دوم آذرخش نگذشته بود که شاگردان روزپیکر به گل سوم خود توسط زننده گل اول خودشان یعنی میلاد چراغی دست یافتند تا نماینده هرمزگان که در نیمه نخست با دو گل از حریف خودش عقب افتاده بود، سه بر دو پیش بیفتد.

مجیدمرتضایی سرمربی فرش آرا بعد از این که تیمش بازی برده را داشت واگذار می کرد، تیم خودش را سراسر هجومی کرد تا حداقل بتواند از دیدار یک مساوی بگیرد و با دست خالی به مشهد نرود اما به خواسته خودش نرسید و با شکست سه بر دو شهر بندرعباس را ترک کرد.

حاشیه های بازی :
در بین دو نیمه بازی از محمود رییسی خبرنگار پایگاه خبری فوتسال از سوی هیات فوتبال تجلیل شد.
اعتراضات به داوری در نیمه دوم بسیار زیاد بود.
حمایت هواداران دراین مسابقه بی نظیر بود.
متاسفانه مثل بازی های قبل هیچ مسوولی برای حمایت از آذرخش به سالن فجر نیامده بود.
محسن فدایی بازیکن فرش آرا از روی نیمکت از داور کارت قرمز دریافت کرد.
سرمربی تیم فرش آرا در پایان این دیدار حاضر به گفت وگو باخبرنگاران نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق بندرعباس سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

درود …….ماشالله ….عالی بود درودبرتیم صددرصد بومی آذرخش هرمزگان. ………درودبرهوداران باغیرت هرمزگان که ازراه های دور و نزدیک خودشون رورسوندن به سالن…ازپارسیان هرمزگان ۴۰۰کلیومتر به عشق آذرخش اومده بودن استادیوم. …تشکرازمردم پارسیان .بندرلنگه.جاسک.فشم.روستاهای بندرعباس. حاجی آبادوبستک .بندرخمیر..کیش وسراسراستان که آذرخش روحمایت کردید تشکر می کنم درودبرمردم باغیرت هرمزگان. ……متاسفم برای صداسیما مسولان هرمزگان. ….چرا هیچ توجهی به فوتسال نمیشه تیم قدیمی ماخصوصیه حق پخش تلویزیونی باید تعلق بگیره تبلیغات ……مگه فوتسال ما حرفه ایی نیست پس چرااینگونه است….میگن پول بدیدتابازی روپخش زنده کنیم ….آخه این چه وضع شه …….از سایت شما تقاضامی کنم پیگری کنید خب چرابازی پرهودارترین تیم ایران پخش زنده نمیشه…؟؟؟؟؟؟؟

بندرعباس84 چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۵

خدا قوت و خسته نباشد به بازیکنای جوون و با غیرت آزرخش خدایش فرش آرا خیلی تیم خوبی بود وجاش اینجا جدول نیست
خیلی جنگنده وبا روحیه بازی میکردن. …
بچه ها واقعا با غیرت بازی کردن و نتیجه رو برگردوندند حمایت هوادارها حرف نداشت
تبریک به عباس آقای روز پیکر

آذرخش هرمزگان چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

این تیم متعلق به همه ی هرمزگانی هاست و بازم ممنونم از بچه های باغیرت دمشون گرم