کد خبر : 58564
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 12:22
-

افتخاری: مدیران فردوسی به حضور در لیگ‌برتر امیدوار باشند

افتخاری: مدیران فردوسی به حضور در لیگ‌برتر امیدوار باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال کشور که اخیراً در مشهد حضور یافت، در گفت وگویی اظهار داشت: مشکل اصلی فوتسال استان خراسان رضوی با این همه استعداد این است که «حامی مالی قوی» ندارد و به همین دلیل بهترین فوتسالیست‌های این استان ترجیح می‌دهند، در خارج از استان بازی کنند. سید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال کشور که اخیراً در مشهد حضور یافت، در گفت وگویی اظهار داشت: مشکل اصلی فوتسال استان خراسان رضوی با این همه استعداد این است که «حامی مالی قوی» ندارد و به همین دلیل بهترین فوتسالیست‌های این استان ترجیح می‌دهند، در خارج از استان بازی کنند.

سید رضا افتخاری افزود: خوشحالیم که تیم‌های فردوسی و فرش‌آرا در لیگ فصل گذشته از این استان حضور داشتند، اما برای استانی مثل خراسان‌رضوی که فدراسیون فوتبال، آن را جزو استان‌های بسیار مستعد می‌داند، یک حامی مالی قوی می‌تواند نقش بسیار پررنگی در موفقیت‌های بزرگ داشته باشد.

وی افزود: مثلا آستان قدس رضوی که در ورزش گام‌های خوبی برداشته است، چرا نباید ورزشکاران مستعد این رشته را در استان در لیگ‌های مهم کشوری با تیمداری – تحت عنوان خودش یا یکی از شرکت‌های تحت پوشش خود – حمایت کند؟

افتخاری ادامه داد: من شنیدم حدود ۱۴۰ تیم در فوتسال این استان فعالیت دارند که این مطالبه را ایجاد می‌کند یک حامی مالی قوی -مثل آستان قدس- پای کار بیاید و از ورزشکاران مستعد استان، در ورزش قهرمانی- که طبق فرمایش مقام معظم رهبری قله ورزش محسوب می شود- حمایت کند.

فردوسی همچنان امیدوار باشد

رئیس کمیته فوتسال کشور در پاسخ به سوالی درباره ابهام در سقوط قطعی تیم فوتسال فردوسی مشهد از لیگ‌برتر کشور، گفت: حقیقت این است که فدراسیون می‌خواهد حمایت عملی‌اش را از نقاط برجسته فوتسال ایران نشان دهد؛ به همین دلیل دنبال این هستیم که با حذف تیم‌هایی که شاخص‌های موردنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارند، جایگزینی را برای ادامه حضور تیم خوب وشایسته فردوسی مشهد در لیگ‌برتر کشور بیابیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که سهمیه یکی از تیم‌های حال حاضر لیگ را که شرایط حضور در لیگ را ندارند، به این تیم مشهدی بدهیم. بنابراین مدیران باشگاه فردوسی هنوز می‌توانند به حضورشان در لیگ‌برتر کشور امیدوار باشند.

وی افزود: همین جا باید از زحمات اهالی فوتسال خراسان رضوی و به ویژه مهندس کریمیان سپاسگزار باشم که شرایط مناسب اردویی را برای تیم‌ملی در مشهد فراهم کردند.

رئیس کمیته فوتسال ایران در پایان افزود: امیدواریم با حضور تیم‌ملی در کنار مضجع نورانی امام علی ابن موسی الرضا(ع) مقام خوبی در مسابقات جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

منبع: روزنامه خراسان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

حق خوری ؟ واقعا برای طرز دیدگاهت متاسفم آقای افتخاری همون تیمی که میگید شاخصه لازم رو نداره حمایت کنید تا پیشرفت کنه نه اینکه از هم بپاشونید . تا وقتی امثال شما توی این فوتسال باشن هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه

علی سینا یاسر ممد رسول دوشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

اقای افتخاری خجالت واقعا جای تاسف داره….

چرا امیدوار نباشند وقتی اقای افتخاری هست غم نخورید….افتخاری حمایت کن از تیم فردوسی …ماشالا افتخاری

پوریا دوشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

اصلا مشخص نیست که آقای افتخاری منظورشون با کدوم تیمه. بابا یکم خجالت بکش آقای افتخاری.با این کارتون فوتسال رو دارین نابود میکنین