کد خبر : 66017
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 11:52
-

افضل:لیگ برتر باید از اواخر خرداد شروع می شد/با این وضعیت تیم ملی از گروهش هم صعود نمی کند

افضل:لیگ برتر باید از اواخر خرداد شروع می شد/با این وضعیت تیم ملی از گروهش هم صعود نمی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد وقفه ۷ ماهه لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: لیگ برتر باید از اواخر خردادماه شروع می‌شد تا در شهریورماه که تیم ملی به جام جهانی می‌رود بازیکنان تیم ملی آمادگی خوبی داشته باشند. وی افزود: شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال ۶ مردادماه است و برگزاری ۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد وقفه ۷ ماهه لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: لیگ برتر باید از اواخر خردادماه شروع می‌شد تا در شهریورماه که تیم ملی به جام جهانی می‌رود بازیکنان تیم ملی آمادگی خوبی داشته باشند.

وی افزود: شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال ۶ مردادماه است و برگزاری ۵ مسابقه به‌صورت فشرده تا قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی به نفع باشگاه‌ها و تیم ملی نیست چرا که مسابقات فشرده باعث می‌شود مصدومیت بازیکنان بالا رود.

این کارشناس فوتسال خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم ملی  فوتسال در جام جهانی باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد و لغو مسابقات دوستانه و اردوها باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی دیرتر به آمادگی برسند.

افضل برنامه‌ریزی صحیح را عامل موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی دانست و گفت: اگر تمرینات خوب و با تاکتیکی درست اجرا شود و تیم ملی به اردوهای تدارکاتی خوبی برود نتیجه مناسبی در پایان خواهد گرفت، اما اگر وضعیت به همین شکل پیش رود شاید تیم ملی فوتسال از گروه خود در جام جهانی صعود نکند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

با وجود ادمهای بیسواد و خودخواهی مثل نجاریان و منصوری در هیئت رئیسه فوتسال وضعیت فوتسال ما روز به روز بدتر میشه.تمام پیشکسوتان و بزرگان فوتسال خواهان برگزاری زودتر لیگ بودن غیر از همین دو نفر.

نام ... سه شنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۶

نجاریان با منصوری پدره فوتسالو دراوردن