کد خبر : 66012
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 12:37
-

بهترین رتبه برای تیم ملی و حسن زاده؛ امتیاز چشمگیر کریمی/کمترین امتیاز برای کشاورز

بهترین رتبه برای تیم ملی و حسن زاده؛ امتیاز چشمگیر کریمی/کمترین امتیاز برای کشاورز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج آرا اتخاب بهترین های فوتسال جهان در حالی اعلام شد که نامزدهای ایرانی موفق به کسب هیچ عنوان در جمع برگزیدگان نشدند این در حالی بود ایرانی ها در سال گذشته تمام عناوین جمعی و فردی قاره کهن را کسب کرده اند. بررسی تعداد امتیازات ایرانی ها در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج آرا اتخاب بهترین های فوتسال جهان در حالی اعلام شد که نامزدهای ایرانی موفق به کسب هیچ عنوان در جمع برگزیدگان نشدند این در حالی بود ایرانی ها در سال گذشته تمام عناوین جمعی و فردی قاره کهن را کسب کرده اند.
بررسی تعداد امتیازات ایرانی ها در این نظر سنجی حکایت از رتبه ای بالاتر از ۵ ندارد.بدین ترتیب که تیم ملی ایران با کسب ۲۴۹ امتیاز به عنوان پنجمی رسیده است و علی اصغر حسن زاده نیز با کسب ۱۸۸ رای به همین رتبه دست یافته است.
فرشته کریمی بازیکن تیم ملی بانوان با ۲۱۹ امتیاز در بخش بانوان به رتبه ششم و در بخش مربیان باشگاهی جهان نیز امیر شمسایی با ۱۷۷ رای به رتبه هفتم رسیده است.
توسلی دروازه بان بانوان با ۱۹۶ امتیاز و ناظم الشریعه با ۱۶۴ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته اند و تیم تاسیسات دریایی هم با ۸۸ امتیاز در رده نهم جهان ایستاده است.
کمترین امتیاز هم متعلق به محمد کشاورز و مهدی مصطفایی که در بخش بازیکن و دروازه بان در رده آخر قرار گرفته اند.
بدین ترتیب بین ایرانی ها به لحاظ رتبه تیم ملی و حسن زاده بهترین وضعیت را دارند و به لحاظ امتیاز هم تیم ملی و فرشته کریمی بیشترین امتیاز را کسب کرده اند. کمترین امتیاز هم متعلق به کشاورز است با ۷۸ امتیاز .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.