کد خبر : 66673
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 1:27
-

جنگ مادرید و کاتالان اینبار در فینال لالیگا

جنگ مادرید و کاتالان اینبار در فینال لالیگا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اینترموویستار با برتری مقابل پالما، برای سومین بار پیاپی به فینال لالیگا صعود کرد. این تیم دقایقی پیش توانست پالما را ۵ بر ۳ شکست دهد و با کسب دو برد از سه بازی حریف بارسلونای از پیش صعود کرده شد. امشب و در سومین بازی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اینترموویستار با برتری مقابل پالما، برای سومین بار پیاپی به فینال لالیگا صعود کرد. این تیم دقایقی پیش توانست پالما را ۵ بر ۳ شکست دهد و با کسب دو برد از سه بازی حریف بارسلونای از پیش صعود کرده شد. امشب و در سومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لالیگا دو تیم اینترموویستار و پالما در استادیوم خورخه گارباخوسا شهر الکالا د هنارس به مصاف هم رفتند. در این دیدار ریکاردینیهو (۲ گل)، دنیل، ریویلوز و کارلوس بارون (دروازه‌بان پالما / گل‌بخوری) برای اینترموویستار گل‌زنی کردند. گل‌های پالما نیز توسط آتوس، تافی و پیزارو به ثمر رسید. همچنین تافی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

بدین ترتیب دو تیم بارسلونا و اینترموویستار ۹ جون (۲۰ خرداد) در اولین دیدار فینال به مصاف هم خواهند رفت. میزبانی این دیدار بر عهده اینترموویستار خواهد بود. در فینال لالیگا هر تیمی موفق به کسب سه پیروزی از پنج بازی شود به مقام قهرمانی می‌رسد.

اینترموویستار با کسب ۱۰ قهرمانی و بارسلونا با ۳ قهرمانی در جایگاه‌های اول و سوم برترین تیم‌های تاریخ لالیگا قرار دارند.

نتیجه بازی سوم نیمه‌نهایی (۵ جون / ۱۶ خرداد):

* اینترموویستار ۵ – پالما ۳

برنامه دیدار نخست فینال (۷ جون / ۲۰ خرداد):

* اینترموویستار – بارسلونا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.