کد خبر : 74755
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 14:54
-

افتخاری:سمتی در کمیته فوتسال ندارم

افتخاری:سمتی در کمیته فوتسال ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری مشاور کفاشیان در کمیته فوتسال پس از پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز هیئت رییسه سازمان لیگ، جانشین دبیر سازمان جابری، که قبل از این استعفا داده بود، تعیین شد. البته جابری هم چنان دبیر سازمان باقی می ماند. از او قول گرفته ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری مشاور کفاشیان در کمیته فوتسال پس از پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز هیئت رییسه سازمان لیگ، جانشین دبیر سازمان جابری، که قبل از این استعفا داده بود، تعیین شد. البته جابری هم چنان دبیر سازمان باقی می ماند. از او قول گرفته ایم تا وقت بیشتری بگذارد تا کارهای نیمه کاره را به پایان برساند.

افتخاری اضافه کرد: لیگ فوتسال توسعه پیدا کرده است. در رده های سنی مختلف در سراسر کشور لیگ برگزار می شود به همین دلیل حجم کار بالا رفته است و یک  نفر قادر نیست تمام کارها را انجام دهد.
وی تصریح کرد: در جلسه امروز به دنبال راهکاری قانونی بودیم تا زمانی که کفاشیان حضور ندارد .من به جای او بتوانم به امور رسیدگی کنم. در حال حاضر من سمتی در کمیته فوتسال ندارم و مشاور کفاشیان هستم. در اولین جلسه سازمان لیگ نیز به عنوان مهمان در جلسه شرکت کردم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.