کد خبر : 74921
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 15:14
-

نجاریان: کفاشیان درباره انتصاب سلیمانی باید توضیح دهد/ سازمان فوتسال به زودی تشکیل می‌شود

نجاریان: کفاشیان درباره انتصاب سلیمانی باید توضیح دهد/ سازمان فوتسال به زودی تشکیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال، عنوان کرد: در این جلسه که علی کفاشیان نیز حضور داشت، به بررسی وظایف اعضای هیات رییسه پرداختیم و با توجه به استعفای جابری، دبیر سازمان لیگ جایگزین‌هایی ‌را برای او مشخص کردیم. وی درباره انتصاب کاظم سلیمانی به سمت دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال، عنوان کرد: در این جلسه که علی کفاشیان نیز حضور داشت، به بررسی وظایف اعضای هیات رییسه پرداختیم و با توجه به استعفای جابری، دبیر سازمان لیگ جایگزین‌هایی ‌را برای او مشخص کردیم.

وی درباره انتصاب کاظم سلیمانی به سمت دبیری سازمان لیگ از سوی کفاشیان، گفت‌: به‌ هر حال آقای کفاشیان وی را منصوب کرده اما هیات رییسه سلیمانی را قبول ندارد. ما هیچ مصوبه‌ای مبنی بر انتصاب سلیمانی به عنوان دبیر سازمان لیگ نداشته‌ایم و فعلا هم تصمیمی برای انتخاب شخصی برای این سمت نخواهیم گرفت.

نجاری در پاسخ به این پرسش که سلیمانی چه سمتی در سازمان لیگ دارد، توضیح داد: من نمی‌دانم. این را باید از خود کفاشیان بپرسید. ما در جلسه دیروز (دوشنبه) تصمیم گرفتیم که وظایف دبیر سازمان لیگ را بین اعضای هیات رییسه تقسیم کنیم. از همین رو مهندس منصوری لیگ برتر را بر عهده گرفت، آقای غفاری لیگ دسته یک و دو و بنده نیز   لیگ‌های پایه را بر عهده گرفتم. همچنین هیات رییسه با استعفای جابری مخالفت کرده و وی همچنان در سازمان لیگ حضور دارد و به ما کمک می‌کند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال  در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات جلسه دیروز به ایسنا، گفت‌: با جدیت به دنبال این هستیم که ساختار سازمان لیگ را به یک ساختار حرفه‌ای تبدیل کنیم. تشکیلات سازمان لیگ فوتسال با فوتبال قابل قیاس نیست. تصمیم بر این شده که از امروز مسابقات فوتسال بانوان هم زیر مجموعه سازمان لیگ قرار بگیرد و مهدی تاج به دنبال این است که با تشکیل سازمان فوتسال تمام تیم‌های فوتسال آقایان، بانوان و فوتبال ساحلی را زیر مجموعه این سازمان قرار دهد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.