کد خبر : 75249
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 10:34
-

ناظم الشریعه:آخرین تیمی بودیم که به کلمبیا آمدیم/اختلاف ساعت بازیکنان را اذیت می‌کند

ناظم الشریعه:آخرین تیمی بودیم که به کلمبیا آمدیم/اختلاف ساعت بازیکنان را اذیت می‌کند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید اختلاف ساعت ایران و کلمبیا بازیکنان را اذیت می‌کند و ملی پوشان ساعت ۴ صبح بیدار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید اختلاف ساعت ایران و کلمبیا بازیکنان را اذیت می‌کند و ملی پوشان ساعت ۴ صبح بیدار می‌شوند.
سیدمحمد ناظم الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران در کلمبیا بعد از رسیدن به این کشور، گفت: روز اول دو جلسه تمرین برگزار کردیم. اولین جلسه تمرین به خاطر خستگی بازیکنان در پارک نزدیک به هتل بود و دومین جلسه بعدازظهر در سالن برگزار شد.

وی افزود: یک مقدار به خاطر پرواز طولانی کار سخت است بخصوص اینکه وقتی وارد کلمبیا شدیم متوجه شدیم آخرین تیمی بودیم که به این کشور آمده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: یک مقدار اختلاف ساعت بین ایران و کلمبیا هم بازیکنان را اذیت می‌کند. به عنوان مثال بازیکنان ساعت ۴ صبح روز شنبه از خواب بیدار شدند چون زمان بیدارشدن آنها در ایران (به وقت تهران) همین است.

ناظم الشریعه افزود: متاسفانه ساعت بازی‌های ما هم صبح زود به وقت ایران است یعنی ۳ و ۵ صبح که این بازیکنان را در این شرایط اذیت کرده است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

کمترین بازی تدارکاتی . دیرترین تیم . ساعت ۴ بیدار شدن . خواب و …… . اینا باعث ی نتیجه بد میشه .خوبه که این همه وقت داشتید. ما ایرانیها کلا همین طوری هستیم .

نام ... دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

بهانه باخت جور شد