کد خبر : 75604
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 12:29
دسته‌بندی نشده
-

آمارهای بازی اسپانیا با ایران/برتری با ماتادورها

آمارهای بازی اسپانیا با ایران/برتری با ماتادورها
در همه آمارها برتری با اسپانیا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قضاوت این دیدار بر عهده کسارمالاگا از کشور پرو بود. این داور که از سال ۲۰۱۰ در لیست بین‌المللی قرار گرفته ۴ بار در این دیدار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر یک از تیم‌ها ۲ کارت بود. علیرضا صمیمی و حمید احمدی از ایران و اورتیز کاپیتان اسپانیا به همراه رویس از اسپانیا کارت زرد دریافت کردند.

در آمار ارائه شده ۵۴ درصد توپ در اختیار ماتادورها بوده و در مقابل شاگردان ناظم‌الشریعه ۴۶ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

ایرانی‌ها ۳۱ بار برای شوت‌زنی تلاش کردند که از این تعداد ۸ توپ آنها در چارچوب بود، ۱۴ توپ خارج از توپ و ۹توپ آنها دفع شد. در طرف مقابل شاگردان لوپز ۴۲ بار برای شوت‌زنی تلاش کردند که ۱۵ شوت آنها در دروازه، ۱۲ شوت خارج از چارچوب و ۱۵ توپ هم دفع شد.

داور مسابقه در این دیدار ۱۶ بار سوت خود را به نشانه خطا به صدا درآورد که سهم اسپانیایی‌ها ۹ خطا و سهم ایران ۷ خطا بود.

شاگردان ناظم‌الشریعه ۶ ضربه کرنر زدند که اسپانیایی‌ها در این زمینه ۹ ضربه از روی نقطه کرنر زدند. تیم ملی اسپانیا یک بار هم از روی نقطه پنالتی به گل رسید که ایران در این زمینه یک ضربه پنالتی از دست داد. دروازه‌بان ایران ۱۱ بار توپ‌های اسپانیایی‌ها را مهار کرد و در مقابل گلر اسپانیا ۷ بار این کار را انجام داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.