کد خبر : 75861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 17:48
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز: مقابل مراکش کار آسانی نداریم

کشاورز: مقابل مراکش کار آسانی نداریم
محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی می گوید تیم کشورمان باید در دوبازی بعدی خود برنده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی می گوید تیم کشورمان باید در دوبازی بعدی خود برنده باشد.کشاورز گفت: بازی خوبی با اسپانیا بود . اسپانیا از ما بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود ولی واقعیت بازی نتیجه ۵بر یک نبود و به نظر من اختلاف بازی تنها یک گل بود. ما موقعیتهای خوبی را از دست دادیم.در بعضی از دقایق تمرکز خوبی نداشتیم و کمی شتاب زده عمل کردیم . در کل همیشه اولین بازی هر تورنمنت بسیار مشکل هست.در کل انها به نظر من پخته تر و باتجربه تر عمل کردند.

کاپیتان تیم ملی در مورد بازی با مراکش گفت: ما حدود یک نیمه بازی مراکش و آذربایجان را از نزدیک دیدیم.به امید خدا فقط و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و خوب میدانم برای رفتن به مرحله بعد باید از سد این حریف بگذریم و آماده بازی اذربایجان شویم و این را هم می دانیم که کار راحتی نداریم.

کشاورز در مورد مشکلات دفاعی تیم ملی در بازی اول با توجه به حضور چند عقب گیر با تجربه در تیم ملی گفت:والا مشکلات فنی را به نظرم بهتر است که کادر فنی درباره اش نظر بدهند.

این بازیکن با تجربه در مورد اینکه با توجه به باخت پر گل ما و برد پرگل اذربایجان شانس صعود ایران به عنوان تیم دوم را چقدر میدانی اذعان داشت:ما تمام تلاشمان را می کنیم و به برد هر دو تیم تو گروهمون فکر می کنیم که دور از  دسترس هم نیست و در این راه به دعای خبر مردم هم نیازمندیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

آقای کشاورز اسپانیا را هم خیلی از دوستان که دیگر مصاحبه نمیکنند، می گفتند ما می بریم و اول گروهمان میشویم ولی این چنین نشد. واقعیت این است که ما تا مشکلات دفاعیمان را حل نکنیم ودر حمله نیز از موقعیت هایمان نهایت استفاده رانکنیم نمیتوانم پیروز میدان در جام جهانی باشیم.