کد خبر : 76111
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 10:39
دسته‌بندی نشده
-

یا پاورپلی می‌کنند یا یک بازیکن لباس گلری می‌پوشد

یا پاورپلی می‌کنند یا یک بازیکن لباس گلری می‌پوشد
چنانچه محمدی به هر دلیل قادر به ادامه بازی نباشد کادرفنی یا از سیستم پاورپلی استفاده خواهد کرد یا لباس دروازه بانی را به یکی از بازیکنان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با اخطاری که علیرضا صمیمی دروازه بان ایران در بازی مراکش گرفت او دو اخطاره شد و بازی با آذربایجان را از دست داد تا تیم کشورمان با تنها یک گلر یعنی سپهر محمدی در این دیدار جساس به میدان برود.در این باره شنیدیم کادر فنی به سپهر محمدی گوشزد کرده که در وهله اول مراقب اخطار گرفتن بوده و مواظب مصدوم نشدن خودش هم باشد با این حال تمهیداتی هم برای خروج احتمالی محمدی از بازی به هر دلیل اندیشیده شده است.چنانچه محمدی به هر دلیل قادر به ادامه بازی نباشد کادرفنی یا از سیستم پاورپلی استفاده خواهد کرد(بستگی به شرایط و نتیجه بازی دارد) یا لباس دروازه بانی را به یکی از بازیکنان خواهد داد.گویا با دو ملی پوش ایران صحبتهای شده و در این مورد تمرین هایی هم با آنها شده تا تیم ملی از بابت دروازه به مشکل نخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

یعنی چه، مگر قراراست محمدی نتواند بازی کند. اتفاقا محمدی بازیکن با تجربه ای است وآنطور که آقای خوراکچی در مصاحبه اش گفته است تمام بازیهای لیگ برتر سال گذشته را درون دروازه بوده وتنها یک کارت زرد گرفته است، پس جای نگرانی نیست .