کد خبر : 76631
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 - 18:29
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: دلم برای فالکائو سوخت/ از بازیکنان خواستم او را به آسمان بیندازند+ فیلم

صانعی: دلم برای فالکائو سوخت/ از بازیکنان خواستم او را به آسمان بیندازند+ فیلم
سرپرست تیم ملی فوتسال ایران گفت: دلم برای فالکائو سوخت و از بچه ها خواستم روی دستانشان او را به آسمان بیندازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وقتی ضربات پنالتی تمام شد و ایران برابر برزیل به برتری رسید، یک اتفاق نادر در فوتسال افتاد. همه بازیکنان به جای خوشحالی و جشن صعود، به سمت فالکائو رفتند و دور او جمع شدند. ابتدا علی صانعی این بازیکن را دلداری داد و از بازیکنان خواست او را به آسمان پرتاب کنند.


علی صانعی در گفت و گو با fut5al، درباره این حرکت زیبا و اخلاقی توضیح داد: وقتی بازیکنان در حال خوشحالی بودند دیدم فالکائو در حال گریه کردن است. جلو رفتم و به او گفتم تو بهترینى چرا گریه میکنى؟ دستش را بلند کردم و از تماشاگران خواستم تشویقش کنند. یک دفعه دلم برایش سوخت چون روز قبل از بازی بعد از تمرین زمانی که از جلوی رختکن ما رد می شد، ایستاد و با من حال و احوال کرد. به همین خاطر خواستم به این شکل جواب احترامش را بدهم و از بچه ها خواستم روی دستانشان او را به آسمان بیندازند.
وی افزود: فالکائو از این حرکت خیلی خوشحال شد. این کار دلى بود اما اصلا نمی دانستم عکاس و دوربین هست. عشقى این کار را کردم.
دانلود ویدئو: اینجا کلیک کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

چیزی که تو فیلم ما میبینبم اینکه آقای ترابیان این پیشنهاد عالی رو به بچه ها میده.. به هر حال کار عالی و زیبایی بود . ممنون از همه