کد خبر : 76791
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 15:11
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:بازی سختی برابر پاراگوئه داریم/هدفمان رسیدن به فینال است

طاهری:بازی سختی برابر پاراگوئه داریم/هدفمان رسیدن به فینال است
محمد طاهری از شکست برزیل و بازی با پاراگوئه می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری- عضو تیم ملی فوتسال درباره بازی برابر برزیل گفت: ما می توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم و برای رسیدن به این مرحله راه آسان تری را انتخاب کنیم. اما زمانی که به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم راه یافتیم در مسیر سختی قرار گرفتیم. فکر می کنم حکمتی در این راه وجود داشت. قهرمان جهان را با اقتدار شکست دادیم و به مراحل بعدی صعود کردیم.
عضو تیم ملی فوتسال گفت: برزیل تیمی است که در ایران محبوب است. کمتر رشته تیمی وجود دارد که برزیل را تاکنون شکست داده باشد. اما ما با سنت شکنی تیم برزیل را شکست دادیم. شکر خدا تلاشمان به ثمر رسید و انتظارات مردم را برآورده کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: پاراگوئه یکی از تیمهای سخت آمریکای جنوبی است و در مقابل این تیم مسابقه سختی را پیش رو داریم. ما بازی به بازی بهتر می شویم و امیدوارم بازی خوبی مقابل پاراگوئه انجام دهیم.

طاهری درباره مصدومیت زانوی خود گفت: در بازی دوم برابر مراکش مصدوم شدم. پزشک تیم تشخیص داد که مصدومیتم به دلیل کشیدگی خفیف مینیسک است و در بازی مقابل تیم های آذربایجان و برزیل استراحت کردم. خوشبختانه دو سه روزی است که دردی احساس نمی کنم و آماده بازی هستم. البته هیچ فرقی نمی کند ۳۰ ثانیه یا ۴۰ دقیقه بازی کنیم. مهم فکر و هدفمان است که دل مردم عزیزمان را شاد کنیم و به موفقیت برسیم. بر همین اساس از انگیزه بالایی برخوردارم و با کمک بازیکنان و کادر فنی بدون شک نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی در باره اینکه در بازی برابر برزیل و از روی نیکمت، به بازیکنان تیم ملی روحیه می داد و مدام آنها را تشویق می کرد، گفت: ما یک خانواده هستیم و بچه هایی که بازی کردند، همگی مانند برادران من هستند. حس می کردم درون زمین بودم بر همین اساس وظیفه من بود که از روی نیمکت به آنها روحیه بدهم. بچه ها نیز با انگیزه و با تجربه در این دیدار جانانه و با غیرت تلاش کردند و من نیز از غیرت بچه ها با انگیزه ای که می گرفتم، آنها را تشویق می کردم.

وی در ادامه درباره اینکه چه شناختی از تیم پاراگوئه دارید گفت: بچه های ما با تجربه و میدان دیده هستند. ما مقابل مربی این تیم نیز در چند سال گذشته که بازیکن بود، بازی کرده ایم. تیمی است که بازی را به حاشیه می برد و چند بازی که از آنها دیده ایم به دنبال بازی خوبی نیست و بازی حریف را خراب کنند. کادر فنی آنالیز بازی های پاراگوئه را در دستور کاری خود قرار داده و ما با علم کامل به زمین بازی می رویم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم. هدف ما این است که در جمع ۴ تیم برتر دنیا و همچنین فینالیست شویم.

وی در پایان گفت: زمانی که تیمی مانند ایتالیا و برزیل حذف می شود، این نشان میدهد که تیم ها کار کردند و اکنون هیچ تیمی حریف آسانی نخواهد بود.کار بسیار سختی داریم و با دعای خیر مردم و تلاشی که بچه ها می کنند، امیدواریم فینالیست شده و یا جزء ۴ تیم نهایی باشیم. از تمامی بزرگان و پیشکسوتان فوتسال که ما را حمایت می کنند و همچنین مردم عزیز و خانواده هایمان که از دعای خیرشان ما را بی نصیب نمی کنند، تشکر می کنم.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

امیدوارم مصدومیتتون کاملا بر طرف شده باشد و شما رو مثل همیشه قدرتمند در زمین ببینیم

Ali شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

Salam!
man namidanam chera Taheri b Colombia amadeh? Dar chahar bazi ishan 3 dagigeham bazy nakarde! Fagat ba Spain 2 dagige bazikard! Ba patibazi omade ya chi?

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

ببخشید این دفعه از شما اجازه میگیرن که اسیب ببینن یا نه .شما ببخشید .شما اگه دیدگاه ورزشی وفوتبالی داشتی کارهای قبلی و بازی تخصصی رو میدیدین نه دقیقه بازی رو .طاهری ثابت شده است .ثابت کرده که به فکر تیمه نه به فکر گل زدن وشخص خودش

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

این دیگه بستگی به مربی داره که چه کسی رو ببره چه کسی رو نبره طاهری یکی از بزرگان فوتساله ایرانه

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

البته فکر کنم شما تیمتون رو با اسپانیا اشتباه گرفتین .که فکر میکنید بدون طاهریها میتونید بازیهارو ببرید .طاهری هرچند بازی نکرد ولی وجود عزیزش اونقدر برای هم تیمیهاش مفید بود که همه با تشکر ازش یاد کردن .روحیه دادن از بزرگان تیم کلی خودش جای تقدیر داره .هر چند که مطمئنیم تو بازی های دیگه طاهری کلی مفید وتاثیر گزاره .مثل بازیهای قبل که خودشو خوب نشون داده که همیشه پای اول تیم ملی بوده

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

در ضمن شما با اون دیدگاه سطحی و بچه گانه تون بهتره از این به بعد نظر ندین سپاس

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

تو چیکاره هستی که تشخیص بدی کی باید بره کی نباید بره

رضا شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

باسلام خدمت دوستداران محترم فوتسال
در جواب این برادر عزیز عرض کنم جناب شما ،که سرررشته ای از فوتسال ندارین پس لطفا با نظرات غیر حرفه ای درمورد بازیکن موفق ومحترمی مثل محمد طاهری اظهار نظر نفرمایید ظاهراشما از سوابق ایشان هیچ اطلاعی ندارید . گاهی اوقات دودقیقه بازی یک بازیکن به ۴۰ دقیقه بازی بعضی از افراد می ارزد .وجود ایشان حتی بامصدومیت واز روی نیمکت نیز باعث روحیه دادن به بازیکنان هم تیمیشان می باشد.ایشان یکی از بازیکنان بااخلاق وحرفه ای تمامی ادوار فوتسال می باشند و در این دوره ایشان مانند دوره های قبل یکی از بازیکنان باآمادگی بالا می باشند که.متاسفانه با کمی بدشانسی در این دوره مواجه شده اند امید است مربی وافراد صاحب نظر ازافرادی مانند طاهری هرچه بیشتر وبیشتر ازتجربیات ایشان استفاده نمایند .امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را بدست بیاورند .در ضمن پارتی ایشان بازی زیبا وحرفه ای ایشان می باشد..یاعلی

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

شما بهتره با اون دیدگاه سطحی وبچه گانه تون نظر ندین لطفا

نام ... شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

آخه علی آقای که هیچی نمیفهمی کسی با پارتی بازی این همه سال تو تیم ملی میمونه