کد خبر : 77220
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 16:14
دسته‌بندی نشده
-

ادر لیما: سخت‌ترین بازی را با ایران در پیش داریم/ تیم‌ملی را به خوبی می‌شناسیم

ادر لیما: سخت‌ترین بازی را با ایران در پیش داریم/ تیم‌ملی را به خوبی می‌شناسیم
ستاره تيم فوتسال روسيه گفت: هنوز نمي‌توانيم بگوييم شانس قهرماني هستيم چون سخت‌ترين بازي را با ايران در پيش رو داريم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ادر لیما بازیکن شماره۸ برزیل که تاکنون شش گل و هفت پاس گل را در کارنامه خود در جام‌جهانی۲۰۱۶ دارد پس از پیروزی برابر تیم‌ملی اسپانیا گفت: ما تمریناتمان را از ماه آگوست به مدت یک ماه برای حضور در کلمبیا شروع کردیم و به آمادگی بسیار خوبی هم رسیدیم. اکنون وضعیت خوبی داریم و هر بازی هم بهتر ظاهر می‌شویم.

لیما با بیان اینکه زوج خوبی را با ایوان چیشکالا در خط حمله روسیه تشکیل داده، متذکر شد: ما بیش از ۱۰سال کنار هم بوده‌ایم، چه در باشگاه و چه اکنون در تیم‌ملی که باز هم کنار هم بازی می‌کنیم. من و چیشکالا به خوبی هم را در زمین پیدا می‌کنیم و می‌دانیم چه موقع راحت‌تر هستیم تا توپ را به هم پاس دهیم.

وی در پاسخ به اینکه با حذف تیم‌های قدرتمند از جام‌جهانی آیا اکنون شما شانس قهرمانی هستید؟ تاکید کرد: خیر. باید صبر کنید. درست که ما اسپانیا را برده‌ایم اما فقط یک مانع را از پیش روی کنار زده‌ایم و هنوز بازی بسیار سختی با ایران در پیش داریم. ما خیلی خوب تیم‌ملی ایران را می‌شناسیم. می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم.

ستاره تیم‌ملی روسیه خاطرنشان کرد: در جام قهرمانی اروپا همین اسپانیا ما را شکست داد و قهرمان شد اما امروز مغلوب ما شد. بنابراین هیچ چیز از پیش مشخص نیست و ما هم نمی‌خواهیم با این برد مغرور شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.