کد خبر : 77076
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 10:44
-

اصغری مقدم :تا همین‌جا هم که بالا رفتیم تیم ملی ما قهرمان است/پاراگوئه تیمی نبود که بتواند مقابل ما قد علم کند/ فدراسیون فوتبال همیشه نگاه بدی به فوتسال داشته است

اصغری مقدم :تا همین‌جا هم که بالا رفتیم تیم ملی ما قهرمان است/پاراگوئه تیمی نبود که بتواند مقابل ما قد علم کند/ فدراسیون فوتبال همیشه نگاه بدی به فوتسال داشته است
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اگر بتوانیم روسیه را ببریم و به فینال برسیم چیزی برای قهرمان شدن کم نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درخصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل پاراگوئه و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: جا دارد به بچه‌های تیم ملی تبریک و خسته نباشید بگویم. تیم ملی مقابل پاراگوئه خوب و حساب شده بازی کرد. البته پاراگوئه تیمی نبود که بتواند مقابل ما قد علم کند و شایسته این پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: البته انتظار بیشتری از تیم ملی می‌رفت و ۲ گل بد در این بازی دریافت کردیم که با دقت بیشتری می‌شد جلوی آنها را گرفت. ولی در هر صورت جای شکرش باقی است که توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص رویارویی با روسیه در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: اتفاق خوب دیگری که برایمان افتاد حذف شدن اسپانیا بود. هرچند روسیه هم حریف سرسختی است ولی نسبت به اسپانیا حریف بهتری برای ما است و شانس بیشتری برای پیروزی مقابل این تیم داریم.

اصغری مقدم درباره شانس تیم‌ ملی برای صعود به فینال و قهرمانی گفت: به عقیده من فینال اصلی ما دیدار برابر روسیه است و اگر بتوانیم این تیم را ببریم و به فینال صعود کنیم چیزی برای قهرمانی کم نداریم. چرا که رقیبان اصلی ما و مدعیان اصلی قهرمانی که ایتالیا، اسپانیا و برزیل بوده‌اند همه حذف شده‌اند و در بین تیم‌هایی که می‌توانند در فینال مقابل ما قرار بگیرند بهترین تیم پرتغال است که آن‌هم در سطح ما نیست.

وی با انتقاد از عدم حمایت از تیم ملی فوتسال پیش از مسابقات گفت: فدراسیون فوتبال همیشه نگاه بدی به فوتسال داشته و از زمان بازی کردن ما تا به امروز شرایط این چنین بوده است. نه اردوی مناسب و نه بازی تدارکاتی کافی برای تیم ملی ترتیب دادند اما وقتی تیم ملی موفق شود، همه کنار بچه‌ها عکس می‌گیرند تا موفقیت را به نام خودشان ثبت کنند.

کارشناس فوتسال در پایان تصریح کرد: این پیروزی متعلق به بچه‌های با غیرت ما است و کسی نمی‌تواند از آن سهم خواهی کند. تا همین‌جا هم که بالا رفتیم تیم ملی ما قهرمان است و چیزی از این نظر کم ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.