کد خبر : 99532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 17:15
-

اسماعیل‌پور:در ترکیب‌مان ۷،۸ ملی‌پوش داشتیم شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد/به لحاظ تکتیک فردی فاصله زیادی با ژاپن و تایلند داریم

اسماعیل‌پور:در ترکیب‌مان ۷،۸ ملی‌پوش داشتیم شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد/به لحاظ تکتیک فردی فاصله زیادی با ژاپن و تایلند داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌‌پسند اصفهان گفت در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا صلابت لازم را نداشتیم و به همین دلیل شکست خوردیم. احمد اسماعیل‌پور، در خصوص نایب قهرمانی تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و کیفیت این مسابقات اظهار داشت: بازی‌های خیلی خوبی بود و بازیکنان خارجی زیادی هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌‌پسند اصفهان گفت در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا صلابت لازم را نداشتیم و به همین دلیل شکست خوردیم.

احمد اسماعیل‌پور، در خصوص نایب قهرمانی تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و کیفیت این مسابقات اظهار داشت: بازی‌های خیلی خوبی بود و بازیکنان خارجی زیادی هم جذب تیم‌های آسیایی شدند و در این مسابقات حضور داشتند. به طور کلی نه می‌شود گفت خیلی خوب بود و نه می‌شود گفت خیلی بد.

وی درباره دیدار فینال این مسابقات و شکست گیتی‌پسند مقابل چونبوری خاطرنشان کرد: نماینده تایلند تیم خوبی را روانه بازی‌ها کرده بود و به نوعی تیم ملی تایلند بود. تقریباً همین تیم چونبوری است که به عنوان تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا شرکت خواهد کرد. متأسفانه تیم ما هم در فینال صلابت همیشگی را نداشت. نمی‌خواهم توجیه کنم اما تیم ما تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت و شاید اگر ما هم در ترکیب‌مان ۷،۸ ملی‌پوش داشتیم شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد.

ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند اصفهان در مورد اظهار نظر برخی کارشناسان مبنی بر اینکه کشور ما هنوز در باد سومی جهان خوابیده است،‌ گفت: این را قبول ندارم اما به نظرم مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند. نمونه این مسئله هم همین مراسم برترین‌هایی که اخیراً برگزار شد و هیچ‌کس از فوتسالی‌ها در آن حضور نداشت. بازیکنانی بودند که می‌توانستند در این مراسم حضور داشته باشند.

اسماعیل‌پور ادامه داد: هنوز فوتسال ما فاصله زیادی با آسیا دارد اما اینکه سایر کشورها در تلاش هستند تا خودشان را به ما نزدیک کنند،‌ درست است. ما دیگر نمی‌توانیم خیلی راحت نمایندگان ژاپن و تایلند را شکست دهیم اما هنوز به لحاظ تکتیک فردی فاصله زیادی با این کشورها داریم. باید علم ورزش و امکانات به روزتری وارد کشور شود. ضمن اینکه به تیم‌های ریشه‌دار لیگ ما نیز رسیدگی نمی‌شود. تضعیف این تیم‌ها به لیگ ما ضربه می‌زند. امیدوارم با رسیدگی به باشگاه‌ها لیگ‌ پویاتری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

اگه قرار باشه همه تیمها با تیم ملیشون توی مسابقات حضور پیدا کنند که میشه جام ملتهای آسیا نه جام باشگاه های آسیا