کد خبر : 99697
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 15:34
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل‌پور: داور ما را مقابل تاسیسات نابود کرد/ او سال‌هاست که با ما مشکل دارد

اسماعیل‌پور: داور ما را مقابل تاسیسات نابود کرد/ او سال‌هاست که با ما مشکل دارد
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: واقعاً در دیدار مقابل تاسیسات داوری تیم ما را نابود کرد و تمرکز را از بچه های ما گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد شکست ۳ بر ۲ شهروند ساری مقابل تأسیسات دریایی گفت: بازی خوبی برگزار شد اما  داور مسابقه بازی را خراب کرد و من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟! شما به عنوان خبرنگار بروید از کمیته داوران و ناظر این مسابقه سوال کنید که چرا داوری این‌قدر در این بازی ضعیف عمل کرد.

وی ادامه داد: سه بار توپ به دست بازیکن تأسیسات خورد و داور مسابقه سوت را نزدیک دهان خود بُرد اما سوت نزد. هنگام اعتراض به داور سه تا از کمک‌هایم را هم اخراج کرد. من واقعاً نمی‌دانم چطور می‌شود که  یک داور بازی این‌ همه اشتباه کند.

سرمربی تیم شهروند گفت: مقابل تاسیسات دریایی شاهد بودید که دو تیم چقدر زیبا و جذاب و تاکتیکی بازی می‌کردند و هنوزم برای من سوال است که چرا داور همه همکارانمان را اخراج کرد. اگر من را هم اخراج می‌کرد بهتر بود و راحت‌تر می توانست قضاوت کند. واقعاً در این دیدار داوری تیم ما را نابود کرد و تمرکز را از بچه های ما گرفت و به نظر من داور مسابقه کنترل بازی را از دست داده بود و تمرکز لازم را برای قضاوت نداشت.

وی ادامه داد: این داور سال‌ها است که با تیم شهروند مشکل دارد و امروز می‌خواست که مشکلات تمام سال‌های قبل خود را با ما تسویه کند و با قضاوتی که انجام داد موفق هم شد.

سرمربی تیم شهروند در پایان افزود: به نظر من رضایی داور بازی این دیدار باید در منزل خود به وجدان خود فکر کند که آیا قضاوتش در این دیدار درست بوده یا خیر، چون وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.