کد خبر : 99701
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 18:57
دسته‌بندی نشده
-

افضل: بازی خوبی انجام ندادیم/ با تجربه بازیکنانمان پیروز شدیم/ مسئولان به داد آذرخش برسند

افضل: بازی خوبی انجام ندادیم/ با تجربه بازیکنانمان پیروز شدیم/ مسئولان به داد آذرخش برسند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی مقابل آذرخش به ضعف تیمش به دلیل خستگی در این بازی اذعان کرد.

علیرضا افضل در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در پایان بازى تیمش مقابل آذرخش سرخون گفت: بازى خوبى نکردیم و دلیلش هم خستگى بازیکنانم بود و آن هم به خاطر بازى در جام باشگاه هاى آسیا بود.

وى بیان داشت: انتظار نداشتیم آذرخش این گونه بازى کند ولى تیم ما هم در این سالن که نفس آدم بالا مى آمد اصلا خوب نبودند و روى تجربه بازیکنانم توانستیم بازى را ببریم.

افصل افزود: آذرخش تیم بسیار خوبى است. مربى با دانشى دارد و در این بازى هم بسیار خوب کار کردند اما متاسفانه کسى نیست از این تیم و سرمایه هاى که دارد حمایت نماید.

سرمربی گیتی پسند در خصوص شرایط امسال لیگ برتر فوتسال هم گفت: هرچه بازى جلوتر مى رود سخت تر مى شود اما امکانات بسیار کم است و اگر این گونه پیش برود یقینا به جاى پیشرفت در آسیا، پسرفت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

اقای افضل بازیکنات خوب نیستن سوگلیات کار دستت میدن

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

قبل بازیهای اسیا هم که نتایح خوبی نگرفتید. مثلا باخت به تیم ویتنامی. تو لیگ هم ی تیم بی ستاره بزور میبرید. فک.کنم کلا درسته که بازیکنان تیم ملی بودند امثال اسماعیل پور و حسن زاده و… ولی انگار ارضا شده بازی میکردند شاید چون سوم جهان شدن و کلی قهرمان اسیا و از اون طرف خیلی از بازیکنان تایلندی این قهرمانی دومین قهرمانیشون بود اونم فقط باشگاهی یا شایدم مغرورانه و کلا انگیزه ای که مثلا تو بازیکنان تایلند بود نداشتند ( تو جریان بازی کاملا مشهود بود) . شاید مثلا تیمی جوان و با انگیزه امثال ارژن یا کلا هر تیم که اینقد بازبکن ارضا شده نداشت و بار اول مثلا تو ابن بازیها بود نتیجه ای حداقل برابر با گیتی میگرفت. نگاه به نتایج گیتی تو لیگ برتر بندازید برتری محسوسی نمیبینید. که نشان از ی برتر کامل و اسیایی داشته باشه.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

خوابی انگار شما. این همه میگن تیمت بازی گروهی نداره . بخواب شما. . تو ویتنامم همش با تجربه بازیکنان بردی جز بازی اخر که فقط تجربه چاره ساز نبود. چون تجربه بازیکنان در مقابل کاره گروهی و انگیزه بالا اونا چاره نشد. اگه ی کم به متقدینم توجه میکردی قبل فینال هم حتی مربی تیم حریفم میگفت که از خلاقیت فقط گل میزنید.