کد خبر : 99699
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 17:53
-

برد خفیف گیتی پسند مقابل اعتصاب گرها/ آذرخش بحران زده، به قعر نزدیک شد

برد خفیف گیتی پسند مقابل اعتصاب گرها/ آذرخش بحران زده، به قعر نزدیک شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) در بندرعباس به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان علی افضل به پیروزی نزدیک سه بر دو دست یافتند. گیتی پسند که بعد از حضور در جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) در بندرعباس به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان علی افضل به پیروزی نزدیک سه بر دو دست یافتند.

گیتی پسند که بعد از حضور در جام باشگاه های آسیا، برای اولین بار در لیگ به میدان می رفت، مقابل آذرخش با گل های محمد زارعی، احمد اسماعیل پور و سعید افشار حریف خود را از پیش رو برداشت. برای آذرخش نیز میثم برمشوری و بهزاد میری زاده گلزنی کردند.

گیتی پسند با این برد، ۱۳ امتیازی شد و پایین تر از مس سونگون و فرش آرا در رده سوم جدول قرار گرفت.

از جمله حواشی بازی امروز می توان به اعتصاب بازیکنان غیر بومی آذرخش اشاره کرد. نماینده بندرعباس در لیگ برتر، ابتدا با هفت بازیکن وارد زمین شد اما سایر بازیکنان تنها دو دقیقه قبل از شروع بازی دست از اعتصاب کشیده و به ترکیب تیم بازگشتند. آذرخش با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

سطح گیتی پسند همین اذرخش هستش اونها رو چه به اسیا؟
خخخخخخخخخخ