کد خبر : 99816
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 9:53
-

کشاورز:فقط به پیروزی مقابل آذرخش احتیاج داشتیم

کشاورز:فقط به پیروزی مقابل آذرخش احتیاج داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد پیروزی روز شنبه تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بود، ما بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خسته بودیم و نیاز به این پیروزی داشتیم. خوشبختانه در هوای بسیار گرم بندرعباس موفق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد پیروزی روز شنبه تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بود، ما بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خسته بودیم و نیاز به این پیروزی داشتیم. خوشبختانه در هوای بسیار گرم بندرعباس موفق شدیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیمش توانستند بعد از نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا از نظر روحی به شرایط ایده‌آل برگردند، گفت: مسلما ما بازیکنان حرفه‌ای داریم که می‌توانند از پس هر شرایطی بر بیایند، الان هم فقط به پیروزی مقابل آذرخش احتیاج داشتیم که به آن رسیدیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد این تیم و مس‌ سونگون شانس‌های کسب عنوان قهرمانی لیگ هستند، گفت: مس تیم خوبی است و کنار آن تأسیسات و حفاری هم تیم‌های قدرتمندی هستند. به شخصه اعتقاد دارم که در لیگ ایران تیم ضعیف نداریم و همه قوی هستند. می‌بینید که اکثر بازی‌های لیگ هم با حداقل اختلاف گل تمام می‌شود. در لیگ ایران تیمی مقابل تیم دیگر از پیش برنده نیست.

کشاورز در مورد تعویض پیراهنش با حسین طیبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام هم خاطرنشان کرد: بعد از تمام شدن بازی‌ها این کار را انجام دادیم، طیبی رفیق و دوست خوب من است. واقعا باعث افتخار است که طیبی قراردادش را غیرت تمدید کرد تا همچنان در یکی از بهترین‌ تیم‌های فوتسال باشگاهی جهان بازی کند.

وی در پایان در مورد حضور پررنگ ایرانی‌ها در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: باعث افتخار فوتسال ایران است که تیم‌های خارجی دنبال بازیکن و مربی ایرانی هستند. انصافا ایرانی‌ها در همین مسابقات جزو مهره‌های تأثیرگذار تیم‌شان بودند. حضور این تعداد ایرانی در تیم‌های آسیایی به عنوان مربی و بازیکن واقعا باعث افتخار همه ما است.
منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.