کد خبر : 99917
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 17:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حلاجی:فریب حواشی تیم ارژن را نمی خوریم/به دنبال یک بازیکن «عقب‌گیر» هستیم بسته هستند
-

حلاجی:فریب حواشی تیم ارژن را نمی خوریم/به دنبال یک بازیکن «عقب‌گیر» هستیم

حلاجی:فریب حواشی تیم ارژن را نمی خوریم/به دنبال یک بازیکن «عقب‌گیر» هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می‌گوید فریب حواشی و شرایط تیم ارژن شیراز را پیش از بازی با این تیم نمی‌خوریم. مجید حلاجی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی پیش از بازی با ارژن شیراز گفت: ابتدا جا دارد روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران که خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می‌گوید فریب حواشی و شرایط تیم ارژن شیراز را پیش از بازی با این تیم نمی‌خوریم.

مجید حلاجی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی پیش از بازی با ارژن شیراز گفت: ابتدا جا دارد روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران که خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند، تبریک بگویم. امروز روز بزرگی است و امیدوارم اهالی رسانه همیشه خبرهای خوبی بشنوند و مخابره کنند.

وی افزود: شرایط تیم ما برای بازی با ارژن خوب است. یکی، دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که مشکل خاصی نیست. روز پنجشنبه به سمت شیراز می رویم و خود را برای بازی روز جمعه آماده می کنیم. قطعا کار سختی برابر تیم ارژن داریم. به هیچ عنوان به شرایط و حواشی این تیم توجهی نداریم و فریب آنرا نمی خوریم. فوتسال با هیچکس شوخی ندارد چرا که توپ در عرض ۶ صدم ثانیه می تواند از جلوی دروازه حریف به دروازه شما برسد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات درباره اینکه آیا تیمش مدعی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود یا خیر؟ تصریح کرد: همه تیم ها دارند زحمت می کشند ولی فکر می کنم دو سه تیم بالای جدول مدعی اصلی خواهند بود. ما هم زحمت کشیده ایم. کارمان سخت است ولی توقع داریم مدعی باقی بمانیم و روند بردهایمان قطع نشود.

حلاجی درباره احتمال جذب بازیکن جدید در تاسیسات هم گفت: ما این موضوع را در هیات مدیره هم مطرح کرده ایم. وضعیت تیم ما در پست جلو خوب است و بیشتر به دنبال یک بازیکن «عقب‌گیر» هستیم.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.