کد خبر : 100188
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 10:10
دسته‌بندی نشده
-

شمس:سلطانی فر حاکمیت وزارت ورزش و جوانان را بدون دخالت در امور فدراسیون ها اعمال کرد /فوتسال باید به صورت مستقل فعالیت کند

شمس:سلطانی فر حاکمیت وزارت ورزش و جوانان را بدون دخالت در امور فدراسیون ها اعمال کرد /فوتسال باید به صورت مستقل فعالیت کند
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران از دکتر سلطانی فر به عنوان مدیری نام برد که در فرصتی کوتاه تحولات خوبی در ورزش بوجود آورده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان  عنوان کرد: بایستی آه و افسوس خود و بسیاری از اهالی ورزش  را به دلیل اینکه در دوره گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد به دکتر سلطانی فر ندادند ،اعلام کنیم. آنچه مسلم است دکتر سلطانی فر اگر چهار سال پیش در مسند وزارت ورزش  و جوانان  قرار می گرفت قطعا به سود ورزش  کشور بود اما متاسفانه با کج سلیقگی، رای اعتماد به ایشان داده نشد و دود آن به چشم ورزش  رفت.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: دکتر سلطانی فر در همین مدت هشت ماه نشان داد که تحولات خوبی در عرصه ورزش  به وجود آورده است . ایشان با صبر و متانت بسیاری از مشکلات را حل کرده و حاکمیت وزارت ورزش  و جوانان  را بدون آنکه در امور فدراسیون ها دخالت کند به اثبات رسانده است.

حسین شمس تصریح کرد: دکتر سلطانی فر نشان دادکه نماینده شایسته دولت تدبیر و امید در عرصه ورزش  و امور جوانان  است . در دوره ایشان آرامش بر ورزش  حاکم شد. ساماندهی بسیار خوبی در باشگاه های پرسپولیس و استقلال صورت گرفت بطوریکه بدون پرداخت پول از سوی وزارت ورزش  و جوانان  آنها فعالیت خود را ادامه می دهند و سفرهای استانی هم به خوبی انجام شد . در حالی که برای اهالی ورزش  در استان ها و شهرستان ها پیش از این دیدن وزیر به این راحتی نبود و اتفاقا همین حضور کمک کرده بسیاری از مشکلات استان ها حل شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در ادامه اهمیت رشته فوتسال را با بیان این مهم که ۱۶ میلیون فوتسالیست ثبت شده در کشور فعالیت می کنند ،مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: توقع جامعه فوتسال از دکتر سلطانی فر این است که این رشته همچون دیگر رشته ها دارای فدراسیون مستقل شود یا حداقل در فدراسیون این رشته به نایب رییسی ارتقا یابد تا به صورت مستقل فعالیت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

لطفا این مصاحبه رو نگه دارید ۶ماه دیگه معلوم میشه وقتی چیزی به این آقا نماسید