کد خبر : 100823
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 15:48
-

ترابیان: درباره ایراداتی که AFC گرفته بود تشکیل جلسه دادیم

ترابیان: درباره ایراداتی که AFC گرفته بود تشکیل جلسه دادیم
مدیر کمیته فنی فوتسال گفت: در این جلسه در ابتدا گزارش AFC و ایراداتی که از طرف آن مرجع گرفته شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد سفر روز گذشته خود به استان آذربایجان جهت برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۸ حضور پیدا کرده بود، گفت: در سفری که روز گذشته انجام شد جلسه‌ای با حضور جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، آرش جابری در این هیأت فوتبال استان، نماینده سازمان ورزش و جوانان استان و سایر اعضای دیگر در سالن کنفرانس اداره کل ورزش جوانان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه در ابتدا گزارش AFC و ایراداتی که از طرف آن مرجع گرفته شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه من به طور خصوصی با مسئول سالن برگزاری مسابقات که سالن شهید پورشریفی در نظر گرفته شده است صحبت‌هایی داشتم.

مدیر کمیته فنی فوتسال، گفت: بعد از جلسه به اتفاق همگی در ابتدا به سالن پورشریفی جهت بازدید مراجعه نمودیم و بعد از آن هم جهت بازدید به هتل شهریار که در این هتل قرار است محل اقامت ناظران AFC باشد و همچنین جلسه مدیران تیم‌ها و کلیه کنفرانس مطبوعاتی خبری و دبیرخانه AFC قرار دارد و کلیه کنفرانس‌های خبری مطبوعاتی و خبری در این هتل انجام می‌گیرد.

وی در پایان، گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده است قرار است در روز عید غدیر از بهترین‌های دوره قبل فوتسال و همچنین از بازیکنان تیم‌ملی تقدیر و تشکر به عمل آید و طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته این مراسم قرار است به صورت پخش مستقیم از شبکه ورزش پخش شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.