کد خبر : 100926
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 0:39
دسته‌بندی نشده
-

رستگاری مس با پاورپلی در اهواز/ رفیعی نقش اول بیشتر هیجانات سالن!

رستگاری مس با پاورپلی در اهواز/ رفیعی نقش اول بیشتر هیجانات سالن!
تیم فوتسال مس سنگون با استفاده از پاورپلی توانست بازی باخته را با برد عوض کرده و سه امتیاز حساس را از اهواز به خانه ببرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیش از شروع بازی حساس حفاری اهواز و مس سنگون ورزقان در اقدامی با ارزش از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد و از طرف بازیکنان دو تیم به آن‌ها گل اهدا شد، ضمن اینکه همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی و رضا کرملاچعب بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در جایگاه ویژه حضور داشته و از دیگر میهمانان ویژه این مسابقه بودند.

علی‌رضا صمیمی که سابقه بازی در حفاری را در کارنامه دارد در این بازی بشدت توسط تماشاگران اهوازی تشویق شد ضمن اینکه درخشش بی‌نظیر او در این دیدار همه را هیجان زده کرده بود.

در این بازی علیرضا رفیعی‌پور با ضربه بسیار خوب خود توانست دروازه مس را باز کند و حفاری را برنده به رختکن بفرستد تا سکوها را به وجد آورد هر چند که در ادامه درگیری او با دو بازیکن مس باعث شد تا در نیمه دوم باز هم او نقش ویژه ای در هیجانات بازی این بار در قالبی دیگر داشته باشد.

در شروع نیمه‌دوم که تیم حفاری تیم بهتر میدان بود، در دقیقه۲۴ برخوردی مشکوک به پنالتی بین مجتبی مریدی‌زاده و بازیکن مس در محوطه جریمه مس رخ داد که داور دستور به ادامه‌ی کار داد که سر و صدای سکوها را بلند کرد اما در ادامه بازی بین علیرضا رفیعی و محمدرضا سنگ‌سفیدی درگیری به وجود آمد که با دخالت نیمکت دو تیم و داور مسابقه ختم به خیر شد و دو بازیکن با یکدیگر دست دادند.

این پایان کار نبود چراکه برخوردی بین علیرضا عسکری و فرید نمازی رخ داد که عسکری اعتقاد به خطا داشت ولی داور دستور به ادامه مسابقه داد که بعد از آن وی با عصبانیت با خطایی شدید، علیرضا رفیعی را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.

اما در ادامه درگیری فیزیکی رفیعی و فخیم باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی شد که در نهایت با دخالت نیمکت دو تیم ختم به خیر شد هر چند که ناظر داوری بشدت ناراحت شده بود و از جایگاه ویژه‌ به پایین آمد و با فریاد از داوران خواست که زود تر بازی را شروع کنند.

مس سونگون ۴دقیقه مانده به پایان روی به تاکتیک  پاورپلی آورد و در اولین لحظات انجام این تاکتیک با ضربه علیرضا عسکری به گل رسید. پس از این گل تیم حفاری نیز روی به تاکتیک پاور پلی آورد ولی هر بار به سد محکمی به نام علیرضا صمیمی بر خورد ‌کرد.

اشتباه بازیکنان حفاری در هنگام تاکتیک پاورپلی توپ را مقابل پای فرهاد فخیم انداخت که این بازیکن آذری ضربه‌ لابی به سمت دروازه حفاری روانه کرد که اشتباه فاحش علیرضا رفیعی آن را تکمیل کرد و توپ از زیر پایش در رفت و به گل تبدیل شد.

گفتنی است در این بازی که با نتیجه ۲ بر۱ به سود مس سونگون به پایان رسید بعد از بازی تعدادی از تماشاگران مشغول سلفی گرفتن با علیرضا صمیمی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.