کد خبر : 101094
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:12
-

در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال چه گذشت؟

در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، علی کفاشیان، نایب رئیس اول و سرپرست سازمان لیگ فوتسال، کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ، ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، علی کفاشیان، نایب رئیس اول و سرپرست سازمان لیگ فوتسال، کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ، ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان، کریم منصوری و حامد نجفی (اعضای هیات رئیسه) برگزار شد که در ابتدای این جلسه علی کفاشیان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه توضیحاتی را در رابطه با وضعیت فوتسال کشور و انتخاب بهترین های فوتسال در فصل مسابقاتی ۹۵ ارائه کرد.

در ادامه این نشست کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ های پایه توضیحاتی ارائه کرد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال نیز توضیحاتی را در رابطه با جام باشگاه های غرب آسیا که به میزبانی مس سونگون در تبریز برگزار می شود، ارائه داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در جلسه هیات رئیسه فوتسال در رابطه با بزرگداشت شهید مدافع حرم حججی که در هفته نهم پیش از بازی های لیـگ برتر انجام شد،از زحمات کلیه باشگاه ها و مدیرعاملان تقدیر وتشکر کرد و گفت: با توجه به فعالیت های مهم کمیته فوتسال و سازمان لیگ مربوطه، برنامه ها و کارهایی که انجام شده مثمر ثمر بوده که از این مجموعه تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: تیم فوتسال ما یک تیم قدرتمند و با ثبات در جهان است و باید به آن بهاء داد. در واقع بعد از رشته فوتبال ، فوتسال از اهمیت خاصی در این فدراسیون برخوردار است. باید برنامه ریزی خود را به سمتی ببریم که از این پس بتوانیم شاهد پخش زنده مسابقات فوتسال در طول سال باشیم که در این رابطه هماهنگی های لازم با صداو سیما صورت گرفته است.

گفتنی است؛ مصوبات زیر در نشست هیات رئیسه فوتسال به تصویب رسید:مراسم برترین های فوتسال در تاریخ شنبه از ساعت ۱۷ بعدازظهر در هتل آکادمی ملی المپیک در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

-پیرو بند ۳ صورتجلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۶ چنانچه دوتیم بهراد اردبیل و استقلال نوین ماهشهر نسبت به واریز حق ورودی باشگاه خود تا تاریخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۶ نسبت به امتیاز واگذار شده اعلام آمادگی و یا نسبت به واریز مبلغ فوق از سوی باشگاه مربوطه اقدام صورت نگیرد امتیاز آن ها لغو و به باشگاه دیگر واگذار خواهد شد و یا اینکه مسابقات با ۱۸ تیم و دو گروه ۹ تایی برگزار خواهد شد.

– مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده ششم شهریور ماه تیم های لیگ برتری بانوان به ترتیب : کارای شیراز ، بازرگانی امیر نوشهر ، می رشت سپیدرود ، شهرداری رشت جهت تکمیل مدارک و همچنین واریزی مبالغ حق ورودی مسابقات لیگ برتر بانوان اقدامی صورت نگیرد از جدول مسابقات حذف و به صلاح دید سازمان لیگ فوتسال امتیاز آن ها در اختیار تیم های واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fut5al یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

لطفا قرعه کشی لیگ برتر امیدا رو اعلام کنید.
اگه زحمتی نیس