کد خبر : 101218
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 15:51
-

تغییر چند باره در زمان شروع لیگ دسته اول

تغییر چند باره در زمان شروع لیگ دسته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در نهایت بر اساس امتیازات کسب شده تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. در مرحله نهایی نیز ۴ تیم صعود کننده به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در نهایت بر اساس امتیازات کسب شده تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. در مرحله نهایی نیز ۴ تیم صعود کننده به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

علاوه بر دو تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کنند دو تیم انتهایی جدول هر دو گروه که جمعا ۴ تیم می‌شوند در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار بود ۱۶ شهریورماه آغاز شود که توسط کمیته فوتسال به ۲۶ شهریورماه موکول شد اما این تاریخ باردیگر با تغییر ۵ روزه به یکم مهرماه موکول شد اما با اعتراض نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول در نهایت تاریخ شروع این رقابت‌ها بعد از دهه اول محرم اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.