کد خبر : 129281
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 15:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حسینی :قرار شده از اعضا تیم شهروند دلجویی شود/تمام مدیران استان در کنار اعضای تیم ساری حاضر شدند بسته هستند
دسته‌بندی نشده
-

حسینی :قرار شده از اعضا تیم شهروند دلجویی شود/تمام مدیران استان در کنار اعضای تیم ساری حاضر شدند

حسینی :قرار شده از اعضا تیم شهروند دلجویی شود/تمام مدیران استان در کنار اعضای تیم ساری حاضر شدند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ‌داده در بازی دو تیم گیتی پسند و شهروند ساری گفت: بعد از بروز این اتفاق تمامی معاونین اداره کل ورزش و جوانان و در ادامه خود بنده، اعضا شورای شهر، معاون استانداری و فرماندار اصفهان در کنار اعضا تیم شهروند حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ‌داده در بازی عصر روز گذشته دو تیم گیتی پسند و شهروند ساری گفت: از زمان بروز این اتفاق همراه تیم شهروند ساری بودیم و در حال حاضر نیز به همراه مصدومان و مسئولان این تیم از پزشک قانونی اصفهان خارج شدیم.

محمد سلطان حسینی ضمن رد صحبت‌هایی که از جانب وی گفته‌شده است، اظهار کرد: مردم خوب و فهیم اصفهان در مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی میزبانی و رفتار خود را به‌خوبی نشان داده‌اند و در خصوص اتفاقات رخ‌داده در بازی روز گذشته نیز باید اسناد و مدارک بررسی شود تا اصفهان از این بابت آسیبی نبیند.

وی افزود: بعد از بروز این اتفاق تمامی معاونین اداره کل ورزش و جوانان و در ادامه خود بنده، اعضا شورای شهر، معاون سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار اصفهان در کنار اعضا تیم شهروند ساری حاضر شدیم تا به نوعی در جریان روند کار درمان آن‌ها قرار بگیریم و از آن‌ها دلجویی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در حال حاضر همراه مصدومان و مسئولان تیم شهروند ساری از پزشک قانونی خارج شدیم و طی صحبت‌هایی که با عراقی زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند داشتیم قرار شده است با حضور وی از اعضا تیم شهروند ساری دلجویی شود.

سلطان حسینی با ابراز ناراحتی از این مساله تصریح کرد: امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در ورزش نباشیم و مسببان اصلی این مساله نیز شناسایی و مجازات شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.