کد خبر : 129276
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 15:30
-

صبوری :بازیکنان ما باید چه کنند که تیم ملی آن‌ها را ببیند؟

صبوری :بازیکنان ما  باید چه کنند که تیم ملی آن‌ها را ببیند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری اظهار داشت: فهرست جدید تیم ملی فوتسال اعلام شده و باز هم نامی از بازیکنان تیم سوهان محمد سیما در این فهرست به چشم نمی‌خورد در حالی که نتایج و عملکرد فنی تیم ما در هفته‌های اخیر گویای همه چیز است. وی افزود: من برای کادر فنی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری اظهار داشت: فهرست جدید تیم ملی فوتسال اعلام شده و باز هم نامی از بازیکنان تیم سوهان محمد سیما در این فهرست به چشم نمی‌خورد در حالی که نتایج و عملکرد فنی تیم ما در هفته‌های اخیر گویای همه چیز است.

وی افزود: من برای کادر فنی تیم ملی احترام خاصی قائل هستم اما عقیده دارم کادر فنی تیم ملی همه را می‌بینند جز بازیکنان تیم محمد سیما. در تیم ما در هفته‌های اخیر چند بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و تیم ما نیز نتایج قابل توجهی گرفته اما آیا تیم رده پنجم جدول که ۳ امتیاز با رده سوم جدول فاصله دارد مستحق داشتن حداقل یک بازیکن در تیم ملی نیست؟

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: در فهرست تیم ملی بازیکنانی از باشگاه‌های مختلف حضور دارند و عقیده دارم تیم سوهان محمد سیمای قم می‌توانست در این فهرست سهم داشته باشد و حداقل به بازیکنان ما فرصت داده شود.

صبوری بیان داشت: به هیچ عنوان به تبعیض در مورد دعوت به تیم ملی اعتقادی ندارم و کادر فنی تیم ملی، کادری باشخصیت و برجسته هستند اما احساس می‌کنم شاید مشکل کادر تیم ملی این بوده که بازی‌های ما را ندیده‌اند. ما بازیکنان شایسته‌ای داریم که در مقایسه با بخشی از بازیکنان دعوت شده در فهرست فعلی، بازیکنان باکیفیت‌تری هستند.

وی عنوان کرد: بازیکنان تیمی که در تنگنا قرار دارد و توانسته در جمع تیم‌های بالانشین لیگ باشد دیگر باید چه کنند که تیم ملی آن‌ها را ببیند؟ امیدوارم در آینده این فرصت به بازیکنان ما هم داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.