کد خبر : 129523
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 12:30
-

تقی پور:در بین دو نیمه به شاگردانم تذکر دادم که با برنامه بازی کنند/ جام قهرمانی را در تبریز نگه می داریم

تقی پور:در بین دو نیمه به شاگردانم تذکر دادم که با برنامه بازی کنند/ جام قهرمانی را در تبریز نگه می داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با انتقاد از شکست شاگردانش مقابل تیم فرش آرای مشهد گفت: شاید این شکست برای بازیکنانم خوب باشد، چرا که فهمیدند در صورت نداشتن انگیزه، باخت سنگین در بازی خانگی نیز ممکن است. اسماعیل تقی پور افزود: با توجه به جایگاه تیم مس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با انتقاد از شکست شاگردانش مقابل تیم فرش آرای مشهد گفت: شاید این شکست برای بازیکنانم خوب باشد، چرا که فهمیدند در صورت نداشتن انگیزه، باخت سنگین در بازی خانگی نیز ممکن است.

اسماعیل تقی پور افزود: با توجه به جایگاه تیم مس در لیگ برتر فوتسال و کسب رده دومی جدول، تمام سعی و تلاشمان را برای کسب نتیجه در بازی های پلی آف متمرکز کرده ایم.
تقی پور خاطر نشان کرد: از آنجایی که در بازی امروز مقابل فرش آرای مشهد پنج شش بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم شاگردانم بازی بی انگیزه ای را از خودشان به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم مس سونگون با انتقاد از بازی بازیکنانش عنوان کرد: در بین دو نیمه به شاگردانم تذکر دادم که با برنامه بازی کنند اما همان طور که دیدید بازی را با نتیجه ۵ بر یک واگذار کردند.
تقی پور اذعان کرد: در بازی های پلی آف دیگر به سفید و سیاه بودن تیم ها کاری نخواهیم داشت بلکه برای کسب قهرمانی باید تمام بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم.
وی اطمینان داد که جام قهرمانی را در تبریز نگه دارد.
تیم مس سونگون ورزقان با باخت سنگین ۵ بر یک مقابل مهمان خود تیم شهر آرای مشهد و با کسب ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت و به عنوان تیم دوم در مرحله حذفی که با حضور هشت تیم برگزار می شود حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

اخه مگه بازیکن ها تو به عنوان سرمربی قبول دارند اونا خودشون بازی میکنن