کد خبر : 142579
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 13:19
-

جدال صدرنشینی در شهر انار!

جدال صدرنشینی در شهر انار!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال کشور به ایستگاه یازدهم رسید و در این هفته گیتی پسند اصفهان نیز به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود. گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه فجر ساوه با سن ایچ تقابل می‌کند. هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، روز جمعه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۸ با انجام هفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال کشور به ایستگاه یازدهم رسید و در این هفته گیتی پسند اصفهان نیز به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود. گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه فجر ساوه با سن ایچ تقابل می‌کند. هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، روز جمعه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۸ با انجام هفت دیدار به‌صورت هم‌زمان پیگیری خواهد شد.

شاگردان بیغم هفته گذشته علیرغم نبودن حمید احمدی و مهران عالیقدر توانستند در یک بازی خانگی ستارگان ورامین را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهند. گیتی پسندی‌ها با ۵ پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست، ۱۹ امتیازی هستند و در رده دوم جدول قرار دارند.
قرمز پوشان اصفهانی در لیگ امسال باسیاست خاصی پیش می‌روند و برای صدرنشینی حساسیت خاصی از خود نشان نمی‌دهند. نکته مثبت دیگر گیتی پسند بازی کردن چند بازیکن جوان مانند مهدی مهدی خانی، مسعود یوسفی و ابوالفضل حسن خانی در این تیم است، که قطعاً آینده خوبی را برای فوتسال اصفهان و ایران رقم خواهند زد.
در آن‌سو سن ایچ ساوه هفته گذشته برابر شاهین کرمانشاه کار سختی داشت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ کسب نکرد. شاگردان اصغری مقدم با ۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست اکنون ۲۰ امتیازی هستند و در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند.
سن ایچی ها نیز امسال با هدایت اصغری مقدم تیم جوانی را دارند؛ اما یکی از مدعیان لیگ برتر محسوب می‌شوند.
از نکات جالب این بازی رویارویی سید حسین حسینی دروازه‌بان سن ایچ ساوه با باشگاه سابق خود یعنی گیتی پسند است.
هر دو تیم اهداف خود را در این بازی دنبال می‌کنند. سن ایچی ها در زمین خود بازی می‌کنند و برای این‌که صدرنشین جدول بمانند، حداقل باید یک امتیاز از این دیدار بگیرند. برای شاگردان بیغم نیز فرصت بسیار خوبی است تا با غلبه بر سن ایچ، به صدر جدول برسند.
وظیفه قضاوت این بازی بر عهده حمیدرضا قدسی راغب با کمک سید میرهادی اسماعیلی، محسن وحدانی و مهدی صادقی است. جواد فهیمی نیز ناظر داوری این مسابقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.